In mijn droom vannacht was Weirdo zo rustig en nou lees ik dat je afsheid van hem moet nemen.
Zou hij het geweten hebben...? Was ie daarom zo rustig...?
Nogmaals heel veel sterkte voor jou, je man en je kinderen.
En nogmaals: Goede reis Weirdo.
Soms mag het gewoon niet zo zijn, alle goeie bedoelingen ten spijt.
Ik ben er wel kapot van moet ik zeggen. Hij heeft zo geknokt en dan dit als resultaat, niet eerlijk gewoon...
Gezien de laatste berichten ga ik nog even aan de slag met Weirdo. Hopelijk voor betere berichten en anders voor een rustige reis naar de Regenboogbrug en voor Ellen, Rien en the kids.
Ik zit hier echt op de toppen van mijn zenuwen. Lizzy.... kunnen we hier een "sticky" van maken? "Reiki gevraagd voor mens of dier". De rest van de discussies over het wel of nietes kunnen dan gewoon in een ander topic plaats vinden.
ik vind het top dat mensen met zijn alle zoveel dingen kunnen en willen doen voor mens en dier die ze niet of nauwelijks kennen..
mocht er iemand zijn die graag reiki/shambhala ondersteuning wil..
wil ik hem/haar graag weer helpen.. en ik denk dat er meer zijn die dat graag willen doen..
Wat jammer dat ik nu pas deze berichten lees. Ik ben reiki master en had graag mee willen doen met het geven van reiki aan Weirdo. Waar men wel rekening mee moet houden met het geven van reiki aan dieren is het feit dat bij ernstig zieke dieren er ook door de reiki makkelijker acceptatie van "de dood" kan optreden. Het dier dat ernstig ziek is kan dus door het geven van reiki makkelijker accepteren dat het moet overgaan van het aardse leven naar het niet aardse leven. Mocht je reiki willen geven aan dieren licht hier de eigenaar dan ook altijd over in. Het kan natuurlijk absoluut geen kwaad om reiki te geven aan zieke dieren, maar het is wel iets om in je achterhoofd te houden.
Weirdo heeft het waarschijnlijk als heel prettig ervaren om alle energie die jullie hebben gestuurd te ontvangen! Echt een heel goed plan om zoiets te doen! Mocht er nog eens een dier zijn dat energie kan gebruiken, omdat het ziek is, gedragsproblemen heeft, etc. dan wil ik ook graag helpen. Mochten er nog mensen zijn met vragen over reiki stuur me dan even een PM.