Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door spreeuwtje
pft..
ik vond t moeilijk vandaag hoor..
ze zijn lastig hier..  :-X
kiki kwam op schoot liggen.. noezels kwam op schoot en prikte me met haar nagels in mijn billen..
en ineens kregen de katten door dat er kuikens lagen.. dus werd er gegromd en ruzie gemaakt..  ???

maar..
ik heb in gedachten een bubbel gemaakt zowel om weirdo als om ellen heen..
die twee hebben in mijn hoofd elkaar lekker geknufd.. (niet voordat ik weirdo even lekker geknuffeld had natuurlijk)  ;D
in de bubbel kon alleen mooie en goede energie komen.. hij zat helemaal vol.. :)
alle negatieve zaken bleven buiten..
en weirdo vond het heerlijk om aandacht te krijgen.. :)

ik was niet zo sterk vandaag.. maar hoop dat we samen weer iets moois bereikt hebben..

kuz met zijn alle!!

morgenavond weer?
of morgenochtend..
of morgen middag.. :P
Door Frummel
Merkte dat het hier juist wat soepeler ging :)
Ik zag ons ook in een kring om Weirdo heen zitten..
Natuurlijk ook Ellen energie gestuurd en ze samen even contact laten maken. :-*
Ellen jij hebt een hele sterke band met Weirdo!
En Weirdo heeft heerlijke zacht oortjes  8)
Ik vond het een bijzondere ervaring.

Morgenavond ben ik niet thuis, even kijken wat er voor de middag staat.
's Ochtends ben ik niet veel waard...
Door macgirlie
Ben net terug van mijn Reiki sessie voor Weirdo en Ellen..... even mijn ervaringen: aan zijn rechterkant (als je tegen zijn koppie aankijkt) voel ik nog veel warmte, linkerkant voelt normaal. Dus extra aandacht aan de rechterzijde besteed. Heb geprobeerd alle knuffels van Ellen door te geven aan hem en dat leverde een zeer liefdevolle blik op en ogen vol vertrouwen dat het uiteindelijk helemaal goed komt.... maar 't heeft nog tijd nodig.
Wat mij betreft morgen weer.... maakt niet uit... kan de hele dag wel een half uurtje vrij maken.
Door Joss
Ik heb me ff puur op Weirdo geconcentreerd en voelde ook een drukte van belang rond zijn persoontje.  ;) 
Ik hoop zo dat hij er baat bij heeft. Een bijzonder karakter heeft ie en man wat een knokker!
Door Drijver
Ik word net wakker uit een droom over Weirdo, een goeie droom.
Vandaar dat ik even niet meer kon slapen. Even typen, wat drinken en weer mijn mandje in.
Door Anthraciet
Ik was gisteravond niet online om 20.30, maar ben wel met Weirdo en Ellen bezig geweest (dat klinkt wel raar trouwens ;D)

Natuurlijk heb ik Weirdo ook geknuffeld en gezegd dat zijn vrouwtje hem vreselijk mist. Ik vond hem helder uit de oogjes kijken en hij duwde zijn neus tegen mijn hand :-*
Ik ga natuurlijk proberen vanavond weer van de partij te zijn! 8)
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door