Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door spreeuwtje
wanneer ik met reiki/shambhala bezig ben..
komt hier de hele bende tot rust..
de katten komen bij me zitten.. rond me.. of op schoot.. en kiki valt in slaap aan mijn voeten.. :)

mijn vriend jeroen had een tijdje terug ineens spit na het uitgraven van een boompje..
ik heb hem shambhala gegeven.. en binnen 5 minuten was hij in slaap.. :P

(nou is dat niet zo moeilijk hoor.. maar toch)

maar om heel eerlijk te zijn..
ik ben net ook in slaap gevallen.. :shy:  ik was een beetje moe geloof ik..
nu stromen mijn handen weer.. eigenlijk gaat het de hele tijd door.. terwijl ik daarnet ervoor ging zitten had ik juist niet de indruk dat weirdo veel energie vroeg..
ik denk dat het komt omdat het beter met hem gaat.. maar t kan ook zijn omdat ik gewoon te moe was om me goed te kunnen concentreren..

naja..
ben blij dat er meer zijn die het topic een goed plan vinden..
want idd het prachtige topic van weirdo zelf verstoren is zeker niet de bedoeling..
en ik heb persoonlijk via een pb toestemming gekregen van ellen om dit voor weirdo te doen hier in dit topic..
Door spreeuwtje
dank je wel meis..

ontzettend fijn dat er zoveel mensen zijn die zoveel willen doen voor weirdo en ellen..
het is niks byzonders.. het is een geweldig iets om hier bij aanwezig te mogen zijn..
hoe naar het ook is wat weirdo overkomt..
er zitten toch ook hele mooie kanten aan.. al had ik die graag om een andere reden tevoorschijn zien komen..  :-\

:bigarmhug:
Door boskat
Lijkt me mooi om dat ook te kunnen,maar dan zal ik eerst eens een curcus moeten gaan volgen in Reiki,ben het al jaren van plan,maar het blijft er alleen bij
Heb wel een workshop TTouch (is weer wat anders ,weet ik) gedaan en op Lola toegepast een paar jaar terug  dat hielp haar toen,daarna eigenlijk niks meer mee gedaan,heb nu weer iets over quantumtouch gelezen lijkt me ook wel  erg goed
Vind het eigenlijk "eng " om met reiki te beginnen,weet niet waarom,maar zo is het
Als ik de moed bij elkaar kan vegen om het te gaan doen,wil ik wel meedoen,maar voor nu heb je er niks aan dus:-)
Door sylvia
IK doe helaas niet met reiki anders zou ik zeker helpen, ik heb het wel mogen ontvangen. 1 x van Lizzy toen ik vreselijke pijn had en haar hulp maakte dat ik kon ontspannen waardoor de pijn draaglijker was. En vanavond heeft een collega mij reiki gegeven vanwege mijn hoofdpijn ...werkt beter dan een pijnstiller...gezonder ook
Door spreeuwtje
boskat schreef: Lijkt me mooi om dat ook te kunnen,maar dan zal ik eerst eens een curcus moeten gaan volgen in Reiki,ben het al jaren van plan,maar het blijft er alleen bij
Heb wel een workshop TTouch (is weer wat anders ,weet ik) gedaan en op Lola toegepast een paar jaar terug dat hielp haar toen,daarna eigenlijk niks meer mee gedaan,heb nu weer iets over quantumtouch gelezen lijkt me ook wel erg goed
Vind het eigenlijk "eng " om met reiki te beginnen,weet niet waarom,maar zo is het
Als ik de moed bij elkaar kan vegen om het te gaan doen,wil ik wel meedoen,maar voor nu heb je er niks aan dus:-)
nou..
iedereen kan het doen hoor.. als je maar kunt visualiseren..
die cursussen zijn mooi.. en natuurlijk helpt het..
maar ik deed aan shambhala nog voor dat ik geinitieerd was..
en veel mensen hebben dat..

gewoon positieve kracht sturen naar weirdo..
stel je voor dat je de frisse lucht via je kruinchakra.. (gaatje in je hoofd aan de bovenkant :P ) binnenhaalt.. en in je romp verzameld..
en aarde energie via je voeten uit de aarde trekt en ook in je romp verzameld..
en al die verzamelde energie laat je via de palmen van je handen weer uitstromen.. en in gedachten neem je weirdo.. en aan hem geef je dat..
vaak voel je je handen tintelen dan.. dat is de energie die naar buiten komt..

zolang je die aarde en lucht energie pakt.. geef je hem schone energie..
als je dat niet doet.. geef je hem je eigen energie.. en dat is 2dehands zeg maar.. dus niet schoon meer.. :)

en eu..
er is niks engs aan reiki.. :)
Door spreeuwtje
sylvia schreef: IK doe helaas niet met reiki anders zou ik zeker helpen, ik heb het wel mogen ontvangen. 1 x van Lizzy toen ik vreselijke pijn had en haar hulp maakte dat ik kon ontspannen waardoor de pijn draaglijker was. En vanavond heeft een collega mij reiki gegeven vanwege mijn hoofdpijn ...werkt beter dan een pijnstiller...gezonder ook
ja je knapt er danig van op..
het werkt ontspannend.. en het is ook gewoon fijn als mensen zo zorgzaam zijn.. :)
Door spreeuwtje
ik hoop dat mensen vanavond weer even de tijd hebben om energie te sturen naar weirdo?
en als ellen dat wil.. dan ook even in gedachten ellen een dikke knuf geven met een bergje energie erbovenop..

ik wil voorstellen om dat weer rond half 9 vanavond te doen..

wie kan er dan?
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door