Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Lind@
[quote="Unique"]
De komplete maaltijden.
[/quote]
Maakt niet uit hart of pens compleet?
Door Lind@
Oo :o hahaha, ik dacht dat dat 2 verschillende waren, niet goed gekeken. :-[
Door sylvia
Ik weet niet of dat nog zo is maar je had altijd rode hamburgers en grijze hamburgers,de rode waren op hart basis en de grijze op pens basis.Ik gaf altijd de pensburgers (rodikompleet pens) de rode burgers was en is het enige eten wat ooit geweigerd is door mijn honden.Het stinkt ook naar de lijmfabriek en het is van een hele vieze plakkerige smeuige substantie
Door Moos
Moos krijgt alle Rodi compleet plakken. Die rode vindt hij ook erg lekker. Ik heb niet het idee dat ze vreemd ruiken of raar plakkerig zijn hoor, misschien hebben ze wat veranderd in de loop der jaren?

Wat de hoeveelheden betreft; Moos krijgt lang niet zoveel als op het pakje staat. Volgens het pakje zou hij drie plakken op een dag moeten hebben. Hij krijgt er twee en blijft daarmee prima op gewicht. Nu is van drie naar twee natuurlijk niet zo vreselijk veel minder, maar toch wel een derde deel eraf van wat Rodi aanraad.
Door Lizzy
Jij doet het hartstikke goed. Je voert met (zoals we dat noemen) de ogen!
Door Lind@
Rodi voor 2,25 per kilo; duur of niet ??? Bij afname van 8 kilo.
Door Lind@
Tsja, ik heb geen idee hoor....ik dacht dat Rodi duurder was dan Carnibest ::)
Door ~anna~
Van Rodie moet je echt veel voeren en daardoor is het duurder het is wel goed voer.
Wat je ook zou kunnen doen is Energique dan ben je goedkoper uit en er is voordelig aan te komen.
Door Laura W
Ik betaal 0.89 per pakje van 400 gram bij de Jumbo.

Molina is 8 jaar, weegt 22 kilo en krijgt 800 gram per dag. Volgens tabel zou ze 650 gram moeten krijgen. Ze is een windhond, heel actief en eerder te dun dan te dik.

Filliz is 12 jaar, weegt 14 kilo en krijgt 400 gram per dag.
Volgens tabel zou ze 450 gram moeten krijgen. Ze is stevig, maar niet echt te dik.

http://www.rodi-petfood.nl/voedingaanb.htm
Door sylvia
[quote="balupa"]
Van Rodie moet je echt veel voeren en daardoor is het duurder het is wel goed voer.
Wat je ook zou kunnen doen is Energique dan ben je goedkoper uit en er is voordelig aan te komen.

[/quote]

bij mij kregen ze twee tot drie ons rodi en dat krijgen ze nu met carnibest weer,dus ik heb niet de ervaring dat ze meer moeten hebben van rodi.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door