Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Angelique
vanaalst schreef: we zijn nu nog geen week bezig met het geven van 1 pilletje per hondje en ik heb vanmorgen voor het eerst geen druppels gevonden :D :D :D
Ook als ik even naar hun flippie kijkt zie ik geen vieze klodders hangen!!!
ellen
Mooi! en de lucht mis je vast ook niet ;D (vind het altijd zo'n gore meur :-X)
Door Charlie Angel
Dat is een fijn resultaat zeg, hopelijk zijn ze er nu vanaf. ;)
Moet je dit dan blijven geven of is het een soort kuurtje?
Door Red_Hunter
Oh misschien ook wat voor Flynn dus.
Is het proberen waard.

Groetjes Trudie
Door me and my boys
jeetje, was op zoek naar iets anders kom ik dit nu tegen :-[ :-[
gaat super!!!!
geen lekkende piemeltjes meer, geen vlekken op vloer, muren en bank!
geef ze het nog wel, maak het potje op en dan kijken hoe het gaat, maar ik zweer bij dit spul!
Door Chaos
Dank je wel voor de update :thumbsupup:
Dat spul moest ik ook maar eens gaan aanschaffen, gebruik op het moment vitamine C, maar ik heb niet de indruk dat het helpt.
En spoelen met echincea heb ik wel gedaan, maar vind ik zo'n gedoe, water koken afkoelen, en dan ben ik het alweer vergeten :-[
Door Lizzy
vanaalst schreef: jeetje, was op zoek naar iets anders kom ik dit nu tegen :-[ :-[
gaat super!!!!
geen lekkende piemeltjes meer, geen vlekken op vloer, muren en bank!
geef ze het nog wel, maak het potje op en dan kijken hoe het gaat, maar ik zweer bij dit spul!
Wauw, goed zeg!!
Door Myrna_87
Hallo,

Ik heb de D12 en de D30 aangeschaft. Maar mag ik die ook samen geven? De D12 zijn tabletten en de D30 granules. Ik wil dan 1 tablet geven en 1 granule. Ik las ergens dat je die granules moet laten opnemen in het slijmvlies? klopt dat?
Door Lizzy
Myrna_87 schreef: Hallo,

Ik heb de D12 en de D30 aangeschaft. Maar mag ik die ook samen geven? De D12 zijn tabletten en de D30 granules. Ik wil dan 1 tablet geven en 1 granule. Ik las ergens dat je die granules moet laten opnemen in het slijmvlies? klopt dat?
Waarom zou je ze samen willen geven? Ik denk dat je naar de klacht moet kijken en dan moet kijken welke verdunning daar het beste bij past.... Beide moeten opgenomen worden door het slijmvlies in de bek dus 20 minuten voor of na het eten in de bek doen. En niet aanraken met je handen. In de bek doen en dan plakt het vanzelf vast aan het slijmvlies. Bovendien zijn deze middelen lekker zoet dus de kans dat je hond ze uitspuugt: is klein!
Door Myrna_87
Lizzy schreef: Waarom zou je ze samen willen geven? Ik denk dat je naar de klacht moet kijken en dan moet kijken welke verdunning daar het beste bij past.... Beide moeten opgenomen worden door het slijmvlies in de bek dus 20 minuten voor of na het eten in de bek doen. En niet aanraken met je handen. In de bek doen en dan plakt het vanzelf vast aan het slijmvlies. Bovendien zijn deze middelen lekker zoet dus de kans dat je hond ze uitspuugt: is klein!
Ik wil dat niet perse doen ik ben nog maar net bezig met een oplossing te vinden voor de groene smurrie die steeds aan de piemel van mijn hond hangt en las over de D12 en D30. Ik zou graag advies willen met welke ik het beste kan starten. Alleen de D30 zijn volgens de site waar ik ze besteld heb granules de D12 zijn tabletten.
Door Fioon
Mag ik hier ook even inbreken?  ::)
Hoeveel van die tabletten D12 moet je geven voor een reu van 35/36 kg?
(puspikkieprobleem  8) )
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door