ben er ook heel blij mee, hoop dat we het 'lek'(?!) nu boven hebben!
ellen
Moderator: Lizzy
vanaalst schreef: we zijn nu nog geen week bezig met het geven van 1 pilletje per hondje en ik heb vanmorgen voor het eerst geen druppels gevondenMooi! en de lucht mis je vast ook niet![]()
![]()
Ook als ik even naar hun flippie kijkt zie ik geen vieze klodders hangen!!!
ellen
vanaalst schreef: jeetje, was op zoek naar iets anders kom ik dit nu tegenWauw, goed zeg!!![]()
gaat super!!!!
geen lekkende piemeltjes meer, geen vlekken op vloer, muren en bank!
geef ze het nog wel, maak het potje op en dan kijken hoe het gaat, maar ik zweer bij dit spul!
Myrna_87 schreef: Hallo,Waarom zou je ze samen willen geven? Ik denk dat je naar de klacht moet kijken en dan moet kijken welke verdunning daar het beste bij past.... Beide moeten opgenomen worden door het slijmvlies in de bek dus 20 minuten voor of na het eten in de bek doen. En niet aanraken met je handen. In de bek doen en dan plakt het vanzelf vast aan het slijmvlies. Bovendien zijn deze middelen lekker zoet dus de kans dat je hond ze uitspuugt: is klein!
Ik heb de D12 en de D30 aangeschaft. Maar mag ik die ook samen geven? De D12 zijn tabletten en de D30 granules. Ik wil dan 1 tablet geven en 1 granule. Ik las ergens dat je die granules moet laten opnemen in het slijmvlies? klopt dat?
Lizzy schreef: Waarom zou je ze samen willen geven? Ik denk dat je naar de klacht moet kijken en dan moet kijken welke verdunning daar het beste bij past.... Beide moeten opgenomen worden door het slijmvlies in de bek dus 20 minuten voor of na het eten in de bek doen. En niet aanraken met je handen. In de bek doen en dan plakt het vanzelf vast aan het slijmvlies. Bovendien zijn deze middelen lekker zoet dus de kans dat je hond ze uitspuugt: is klein!Ik wil dat niet perse doen ik ben nog maar net bezig met een oplossing te vinden voor de groene smurrie die steeds aan de piemel van mijn hond hangt en las over de D12 en D30. Ik zou graag advies willen met welke ik het beste kan starten. Alleen de D30 zijn volgens de site waar ik ze besteld heb granules de D12 zijn tabletten.