Moderator: Lizzy
Lizzy schreef: Ik vind persoonlijk dat rauwe/verse voeding met voldoende vleesbot de beste manier om te voorkomen. Dat en af en toe wat knoflook en/of probiotica.Lizzy dus als ik het goed begrijp hoef ik het niet meer te gebruiken ( Verm-X) nu ik Barf?
cathrien schreef: Lizzy dus als ik het goed begrijp hoef ik het niet meer te gebruiken ( Verm-X) nu ik Barf?Iedereen moet dat natuurlijk zelf uitmaken! Als jij je prettig voelt om dit middel te geven, vind ik dat je dat zeker moet doen. Ik vind het zelf onplezierig om mijn honden preventief spullen te geven. Zelfs natuurlijke middelen. Ik geef niks preventief. Ik geef pas iets als het echt nodig is (zoals bijv. glucosamine - dat geef ik niet aan een pup of jonge hond om problemen te voorkomen. Ik geloof daar niet in. Ik geloof dat een hond uit zijn voeding alle stoffen moet kunnen halen die hij nodig heeft). En zo denk ik ook over middelen tegen parasieten. Want is het eigenlijk wel zo goed om iets te geven waardoor wormen geen kans meer maken? Wormen schijnen namelijk ook (als ze in beperkte maten aanwezig zijn) een nuttige funtie te hebben....
Lizzy schreef: Iedereen moet dat natuurlijk zelf uitmaken! Als jij je prettig voelt om dit middel te geven, vind ik dat je dat zeker moet doen. Ik vind het zelf onplezierig om mijn honden preventief spullen te geven. Zelfs natuurlijke middelen. Ik geef niks preventief. Ik geef pas iets als het echt nodig is (zoals bijv. glucosamine - dat geef ik niet aan een pup of jonge hond om problemen te voorkomen. Ik geloof daar niet in. Ik geloof dat een hond uit zijn voeding alle stoffen moet kunnen halen die hij nodig heeft). En zo denk ik ook over middelen tegen parasieten. Want is het eigenlijk wel zo goed om iets te geven waardoor wormen geen kans meer maken? Wormen schijnen namelijk ook (als ze in beperkte maten aanwezig zijn) een nuttige funtie te hebben....Bedankt voor je antwoord het is mijn duidelijk.