Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Viv
#272853
(weet niet of dit nu bij het juiste hoofdstuk staat maar verplaats maar hoor als het niet klopt)

Omdat onze hond kale plekken in haar vacht kreeg, hebben we gister wat groenten en fruitsoorten en supplementen die ik gaf laten testen. Ik Barf volledig met haar en hou nog alles bij wat ik in de mixen stop (je weet maar nooit).

Blijkt dat ze allergisch is voor een aantal soorten groenten (zoals witlof) en fruit (peer, kiwi, aardbei en meer) en dat ze allergisch is voor kelp en pompoenpitten (en meer).

Ga nu met een aangepast lijstje mixen maken en kijken hoe ze hier op reageert.

Eerlijk gezegd dacht ik dat ik met Barf geen allergische reacties kon verwachten bij de hond. Maar ook honden kunnen dus echt een allergie hebben voor het een en ander!

PS: moet er wel eerlijk bij vermelden dat ik NIET langzaam het aantal en soort groenten en fruit heb opgebouwd. Ik wist dus wel WAT er in de mixen zat die ze at maar omdat ik zoveel nieuwe ingrediënten tegelijk gaf, kon ik zelf niet uitmaken waar ze nou wel en waar ze nou niet allergisch op reageerde. Ik was allang bij dat ze weer goed at.

Barfplaats wordt gesponsord door