Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

essie is echt heel bang.
D.A.P gekocht maar werkt voor geen meter.
ook de lavendel en marjolein werkt niet.
ik ben nu met essie thuis maar ze knallen de hele tijd. >:( :'(
we hebben we bach rescue remedy maar ik wil het niet zomaar geven aangezien essie niet zo goed kan tegen verdovende dingen.
er staat tot 4 druppels per keer op hoeveel zou ik kunnen geven en hoeveel keer per dag?

ze is straks even alleen en dat vind ik dus echt eng,
want ik moet echt weg.
ze is dan uur alleen,
maar we laten dr verder nooit alleen in zulke dagen,
maar nu kan t niet anders.
Heb voor Qyan ook een DAP hangen en die krijgt ieder uur a 1,5/ 2 uur uur 4 druppels bach.
Maar tot nu toe vrij weinig effect eigenlijk, even panisch als anders.
Al lijkt het binnen beter te gaan als buiten.
Laatst gewijzigd door qyan op do 30 dec 2004, 22:06, 1 keer totaal gewijzigd.
danielle1980 schreef: 'bij essie heeft t goed geholpen,
ze blafte wel maar was niet in paniek verder.
en wilde niet echt meer wegrennen,
was soort protestblaf,
zo van:'he moet dat nou ik lig hier lekker'. ;) ::)
Gelukkig maar :D
Bij Qyan heeft het allemaal weinig tot niets geholpen.
Althans, ging aardig tot gister middag.
's middags ging ik hem uitlaten en toen kregen we een vuurpijltje naar ons afgeschoten.
Ging wel per ongeluk, ze hadden ons niet gezien en ik hun ook te laat. Maar toen was de paniek bj Qy iig compleet en is ook niet meer weggegaan.
Volgend jaar hopelijk weer beter, of ik ga op vakantie naar een ZEER afgelegen plek ofzo ;) ;D
qyan schreef: Gelukkig maar :D
Bij Qyan heeft het allemaal weinig tot niets geholpen.
Althans, ging aardig tot gister middag.
's middags ging ik hem uitlaten en toen kregen we een vuurpijltje naar ons afgeschoten.
Ging wel per ongeluk, ze hadden ons niet gezien en ik hun ook te laat. Maar toen was de paniek bj Qy iig compleet en is ook niet meer weggegaan.
Volgend jaar hopelijk weer beter, of ik ga op vakantie naar een ZEER afgelegen plek ofzo ;) ;D
he bah :(
is zo vervelend als je hond in paniek is :(

maar ja die vakantie is ook wel aantrekkelijk, ;) :D ;D
maar ja het was beter als het niet zo erg was he :(
Neem je het dan mee als je buiten gaat wandelen? Werkt het zo snel??
sylvi@ schreef: En bij paniek kan je het echt vaak geven (bv iedere paar/5 minuten 1 of 2 sprays) ik geef bij vuurwerk paniek/angst buiten gewoon net zo lang tot ze weer ontspant, dat zal dan hooguit 4 x achter elkaar zijn, dan is het wel weer 'over'.
sylvi@ schreef: Ik heb altijd spray, want dat vind ik handiger als de hond niet meewerkt (en je bv buiten loopt).
Volgens mij verkopen ze het bijna overal wel (kruidvat, drogist, trekpleister, de tuinen enz.).
Afbeelding
Ik heb hem ook net gehaald...en misschien een stomme vraag....maar waar spuit je dan??? :-\
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door