Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Erna
Nu ik tot de ontdekking ben gekomen dat onze vaste dierenarts de dierenkliniek heeft verlaten vind ik de kliniek gelijk een stuk minder goed.

Vandaar dat ik wil veranderen van dierenarts en dan het liefste iemand met een eigen praktijk zodat onze honden niet weer iedere keer aan een ander moeten wennen.

Omdat ik toch wel de natuurlijke kant op wil gaan is mijn oog gevallen op een homeopathische dierenarts hier in de buurt. Ik ben van plan om hem eerdaags eens op te bellen met de vraag of we eens kennis kunnen maken (of is dat heel erg raar?). Ik wil namelijk een arts voor mijn honden die een beetje op 1 lijn zit met wat ons voor ogen staat en die open staat voor onze mening.

Daarom zou ik graag willen vragen of iemand ervaring heeft met dierenarts Schalk uit Klundert? Positief of negatief maakt niet uit (het liefst positief natuurlijk) zodat ik al een beetje een beeld heb van de praktijk. Het hoeft natuurlijk niet in het openbaar en mag via een pb of e-mail.

Mijn dank is groot.
Door Angelique
Die dierenarts ken ik niet, dus daar kan ik je niet mee helpen. Wel moet je een keer je website nakijken, want ik zie op de startpagina alleen maar kruisjes :-[
Nu ik tot de ontdekking ben gekomen dat onze vaste dierenarts de dierenkliniek heeft verlaten vind ik de kliniek gelijk een stuk minder goed.

Vandaar dat ik wil veranderen van dierenarts en dan het liefste iemand met een eigen praktijk zodat onze honden niet weer iedere keer aan een ander moeten wennen.

Omdat ik toch wel de natuurlijke kant op wil gaan is mijn oog gevallen op een homeopathische dierenarts hier in de buurt. Ik ben van plan om hem eerdaags eens op te bellen met de vraag of we eens kennis kunnen maken (of is dat heel erg raar?). Ik wil namelijk een arts voor mijn honden die een beetje op 1 lijn zit met wat ons voor ogen staat en die open staat voor onze mening.

Daarom zou ik graag willen vragen of iemand ervaring heeft met dierenarts Schalk uit Klundert? Positief of negatief maakt niet uit (het liefst positief natuurlijk) zodat ik al een beetje een beeld heb van de praktijk. Het hoeft natuurlijk niet in het openbaar en mag via een pb of e-mail.

Mijn dank is groot.
Door ester
Die dierenarts ken ik niet, dus daar kan ik je niet mee helpen. Wel moet je een keer je website nakijken, want ik zie op de startpagina alleen maar kruisjes :-[
ik ook al ???
Door Erna
Ja dat is nog een foutje van onze provider...zucht....

Tijdens onze vakantie is er een migratie geweest van de server naar een andere locatie. Helaas zijn niet alle dingen goed overgekomen.

We zijn net 2 dagen terug van vakantie en nog erg druk geweest met honden halen, kleren wassen enz enz. Nog geen tijd gehad voor de website. Maar dat gaat goedkomen hoor. Misschien deze week al, ...als we zin en tijd hebben want morgen roept de baas alweer. >:(
Door Bounty
Hoi allemaal,

Sorry ik heb dit topic omhoog gehaald omdat ik dezelfde vraag heb.
Heeft er inmiddels iemand ervaring met deze homeopathische dierenarts uit Klundert? Is zij pro vers?

Groetjes Bounty
Door Elvira
Ik zou dat ook graag willen weten. Ik had vroeger een goede homeopatische dierenarts in Gouda. We zijn toen verhuisd en kregen toen een nieuwe homeopatische dierenarts, maar die is gestopt. Ik ben ook nog op zoek naar een goede dierenarts in West-Brabant (net over de grens in België mag ook)
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door