Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door kattie
#12963
mijn kat heeft toen ze jong was tot 2x aan toe niesziekte gehad.ze is hier allebij de keren voor behandelt (met AB :-[ ) .toch blijft ze steeds weer last houden van een tranend oogje.ik maak het oogje regelmatig schoon met gekookt water,en als het heel erg is met kamille-thee,maar wat kan ik nog meer doen hieraan?
Gebruikersavatar
Door Hitam
#12964
Is ze geënt voor niesziekte?
Is bekend of haar traanbuisje verstopt zit?
is het alleen maar nat of ook pussig (groen/geel)?
Door kattie
#12965
Is ze geënt voor niesziekte?
Is bekend of haar traanbuisje verstopt zit?
is het alleen maar nat of ook pussig (groen/geel)?
ze heeft 2 keer haar niesziekte-kattenziekte enting gehad.het is niet pussig,maar meestal is het helder en soms ook een beetje bruinig... ???
haar traanbuisje zat toen ze de niesziekte had wel verstopt,maar daar heeft ze toen een kuur tegen gehad en de DA zei dat het toen allemaal weer goed was.
Gebruikersavatar
Door Hitam
#12966
Als een traanbuis echt verstopt zit gaat dat niet over met antibiotica. Dan moet die doorgespoten worden. Heeft hij/zij de traanafvoer gecontroleerd? Met groen/gele fluorescerende druppels?
Door kattie
#12967
Als een traanbuis echt verstopt zit gaat dat niet over met antibiotica. Dan moet die doorgespoten worden. Heeft hij/zij de traanafvoer gecontroleerd? Met groen/gele fluorescerende druppels?
uuuuuuuh nee dat geloof ik niet...ach we moeten binnenkort toch even naar de da voor een inenting van de jongste van de 2,dus dan laten we haar meteen even na kijken.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door