Ik heb dus een pot chlorella gekocht.
Hoe langzaam moet je dit opbouwen?!
Ik heb Vitalgreen gekocht en bedacht me bij het afrekenen dat dat juist 1 van de duurdere was. Heb m? hoofd er niet helemaal bij

Moderator: Lizzy
MarijeEnBoomer schreef: En wat is de dosis die je uiteindelijk wil geven?!Dat komt op zich niet zo krap hoor. Ik geef een handje pillen dus dat zijn er een stuk of 15 a 20. Mijn Dalmaten wegen tussen de 24 en 30 kg.
Boomer is denk ik even zwaar als jou dalmaten![]()
MarijeEnBoomer schreef: Elk antwoord roept weer een vraag opDat "hoort" een beetje bij het langzaam opbouwen. Ze eten het trouwens zo uit je hand, honden. Dus je hoeft het niet persee met voer te geven. Ik voer mijn honden al jaren chlorella, dus niet meer als kuurtje maar gewoon als standaard. En dat krijgen ze 1 keer per dag. Ik neem zelf ook 1 keer per dag chlorella. Daar word ik lekker wakker van dus ik neem het 's morgens
Waarom verspreiden jullie het over 2 keer per dag?!
Lizzy schreef: Dat "hoort" een beetje bij het langzaam opbouwen. Ze eten het trouwens zo uit je hand, honden. Dus je hoeft het niet persee met voer te geven. Ik voer mijn honden al jaren chlorella, dus niet meer als kuurtje maar gewoon als standaard. En dat krijgen ze 1 keer per dag. Ik neem zelf ook 1 keer per dag chlorella. Daar word ik lekker wakker van dus ik neem het 's morgensMijn konijnen smullen er ook van![]()
MarijeEnBoomer schreef: Blijft de poep groenig of word de chlorella dan niet goed opgenomen ofzo!?!?Welke chlorella geef je en hoeveel geef je nu? Op zich is het niet abnormaal hoor, als de poep wat groen is. Je ziet dit vaak in het begin. In het boekje dat ik heb over chlorella staat dat het erbij hoort en dat het ontgiften is.
Lizzy schreef: Overdosering op gebied van wat?Hij had het over de metalen, mineralen en de vitamines die erin zitten. Dat die schadelijk zouden zijn als je er teveel van binnen krijgt.