En het stinkt! Gatver.

Kan het zijn dat het pijnlijk aanvoelt voor haar?
Moderator: Lizzy
Cathelijn schreef: Heb je een produktcode oid? Ik heb even zitten zoeken op het veiligheidsblad van berkenteer olie en kom toch wel tegen dat het irriterend zou kunnen zijneuh nee, ik heb een flesje van Nynke gekregen. Het enige dat daar op staat is dit:![]()
Cathelijn schreef: Het lijkt me dan in ieder geval niet puur, staat er geen ingredienten op?Jawel: berkenteerolie + oliën (letterlijk)
Nynke F schreef: volgens mij is het praktisch puur, omdat het maar zo'n piepklein flesje isJa, volgende keer dat ik het gebruik, zal ik het verdunnen, maar het lijkt erop dat het na de eerste reactie al weer rustig is, ze trekt iig niet meer met het pootje.![]()
je zou het natuurlijk 1:3 kunnen verdunnen met een andere olie, om te kijken hoe het dan gaat![]()
![]()
-Saskia- schreef: Ja, volgende keer dat ik het gebruik, zal ik het verdunnen, maar het lijkt erop dat het na de eerste reactie al weer rustig is, ze trekt iig niet meer met het pootje.dat had je van te voren kunnen bedenken
Mijn vinger stinkt ook, overigens...volgende keer handschoenen aan.![]()
Nynke F schreef: dat had je van te voren kunnen bedenkenjajajajajajajaja...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
koekiesranch schreef: Gebruikte "vroeger" voor de paarden soms ook berkenteer om de hoeven in te smeren en als ze net bekapt waren vonden ze me ook niet lief.Aha, het jodium-effect
Als je het op een plekje krijgt waar de huid beschadigd is dan snap je waarom. Het doet inderdaad even pijn.