Nitus schreef:
Je kunt het misschien ook op een stukje brood doen en dat dan geven? Ik heb geen katten dus ik weet niet of ze dat eten, maar met homeopathische druppels deed ik dat ook wel eens. Bij mijn hondjes werkte het wel, maar dat zijn ook zo'n beetje alleseters. Je kan het trouwens ook door het drinkwater doen bedenk ik mij in enen, zorg je er gewoon voor dat ze hun bakje helemaal leegdrinken door het niet zo vol te doen. Ja en dan ga je me zometeen natuurlijk vertellen dat katten geen water drinken
. Sorry, ik heb dus geen verstand van katten maar misschien heb je wat aan deze tips.

Jaja..Ze drinken wel water hoor..Maarre katten zijn, helaas, echte kieskeuren..Druppels door drinkwater of voer daar trappen de meeste niet in. En dan vertikken ze gewoon te drinken of te eten..
Ik denk wel dat het lukt om met een spuitje wat water met druppels in de bek te krijgen, opzich is het niet zo'n moeilijke tante..Alleen pillen daar heeft ze een bloedhekel aan maar dit is vloeibaar en alleen een kwestie van naar binnen laten glijden..
Maar de tip van Hitam ga ik zeker ook proberen. Ze vind het namelijk heerlijk als ik haar oren masseer, daar gaat ze goed voorzitten en valt dan in slaap

Ik heb niet de spray, dus het omhaar heen nevelen zal moeilijk worden, tenzij ik hier of daar nog een sprayflesje heb staan..
Helpt dit dan net zo goed als het innemen van de druppels?!