Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Ozzy99
#3471736
Hallo, ik heb een hond van 3,5 jaar jong. Zij zit al een aantal maanden aan de pijnstillers. Maar deze wil ik niet blijven geven tot aan haar dood. Ze heeft meerdere problemen, aan haar achterkant heeft zij veel pijn en haar neus. Daar zit een gat in door Aspergillus. En omdat ze erg lomp is heeft ze elke paar weken wel een ingescheurde nagel.En nee deze zijn niet te lang. Mijn vorige hond at uit zichzelf Wilg dus ik zat te denken aan iets met Wilg erin en boswelia? Ik heb een klein budget dus daar moet ik ook rekening mee houden. Graag advies CBD ben ik niet helemaal overtuigd van aangezien het niet bij ieder dier aanslaat .
Door Lizzy
#3471757
Wat een ellende allemaal :'(

Ik ben zelf echt helemaal weg van pYnmix van Krachtig Kruid. Ik vind dat zijn geld ook meer dan waard. Beste alternatieve pijnstilling die ik ooit heb meegemaakt (in de afgelopen 30 jaar).
Door Ozzy99
#3471805
Dankjewel Lizzy
Ik heb nu toch ook maar CBD olie besteld. En de pynmix . Hopelijk gaat het samen haar pijn bestrijden.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door