Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door smulpaap
#3468633
lyadeh schreef: za 24 feb 2024, 17:26 Ja Joop Hopmans is heel kundig. Hij is jammer genoeg met pensioen maar springt wel bij als er lastige operaties moeten worden uitgevoerd .Lotte had dus geluk dat Joop haar samen met een collega geopereerd heeft .Het nadeel van de praktijk is dat ze sinds ze van Anicura zijn een stuk duurder zijn geworden.
Ja , dat geluk had ik ook nog toen Joop zei , die ingreep ga ik doen .
Echt een schat van een man . Hij heeft in eigen tijd en zonder extra kosten alle scans opnieuw bekeken middels Drie D . Uren heeft ie er ingestoken . Na de ingreep stuurde ik geregeld filmpjes over verloop revalidatie middels WhatsApp. Hij was zo betrokken
En ja , ook zij zijn Anicura geworden . Maar ik vind het nog mee vallen . Ze halen je niet het vel over de neus . En van groter belang : Ze zijn nog diervriendelijk . Ik ben inmiddels vaste klant
Mijn hond komt ook bij de fysio daar . Omdat ze te lang heeft gelopen door foute diagnose heeft ze nog 3 tot 4 keer per jaar fysio nodig . Nek - schoudergebied moet dan behandelt worden
Maar dat vertelde Joop ons toen gelijk al
Maar ze kan weer pijnvrij wandelen , rennen en zwemmen
Het ging bij mijn hond om gecompliceerd ( geworden ) peesletsel
Tav nek - schouder durfde Joop niets . Ook dat heeft hij allemaal uitgezocht . Maar de kans op ev verlamming was te groot
Door lyadeh
#3468679
Wat een heftig verhaal .Jullie hebben een moeilijke tijd doorgemaakt. Wij .. Lotte, haar broer en ik.. gaan over een week of 7 meer te weten komen hoe het verder met haar zal gaan .En of ze samen weer lekker naar het bos kunnen en mogen ravotten samen.
En je hebt gelijk iedereen is heel betrokken met de dieren die ze behandelen en ze zijn altijd vriendelijk en attent.

Barfplaats wordt gesponsord door