Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door chooky
#23202
mijn potje ( ;D) is van de groene os. Er staat op;
Berberis, Solidago virga aurea, Equisaetum arvensis, Scrophularia, Carduus marianus, Lycopodium, Sulphur, Dulcamara, Viburnum lantana, Gnaphalium polycephalum, co-enzym complex, diverse frequenties van de meridiaansystemen. (op een basis van Aqua, Cera Ianette, Glycerolum, Acidum sorbicum)
Gebruikersavatar
Door chooky
#23203
Oh ja, en dit zit er in de homeopathische druppels (ook van de groene os):
Aqua, Solidago, Orthosiphonis, Ulva ursi, Betula, Berberis, Cantharis, Echinacea, Hydrastis, Uncaria tomentosa, Ethanol 35%v/v
Gebruikersavatar
Door chooky
#23360
De arts zei dat chooky in het begin (eerste dagen) wa last kon hebben van beginverergering. Dus meer urineverlies en wat rug en nekpijn. Van het urine verlies heb ik nog niet veel gemerkt, maar ja, ze ligt eigenlijk altijd buiten, behalve 's avonds en 's nachts en dan ligt ze in haar mand en het is toch het zichtbaarst als ze een tijdje op de vloer ligt.
Maar ze had wel wat last van rugpijn. Ik pakt haar gisteren vast (zachtjes) bij middel zo'n beetje en ze keek gelijk om met een blik van au! wat doe je daar! er kwam nog net geen piep uit. Maar beginverergering is goed toch? Betekent dat er iets aan het gebeuren is daarbinnen.
Door pamuk
#23491
Hee Eva, :(
Ik ga even naar cyprus vor een nieuw visum, ik kom terug , check m'n email en barfplaats en zie dat je problemen hebt met chooky!!!!
Is het echt een castratie? Zijn de eierstokken weggenomen?
Net als bij mensen heeft het wegnemen van de eierstokken een grote psygologische invloed.
Ik hoop dat de accupuncturist je hierbij dan kan helpen
DIKKE KUS van een verontruste OMA :( :( :-* :-*
Gebruikersavatar
Door Hitam
#24060
Die rugpijn komt doordat ze die wervels aan het rechtzetten is. De spieren om de wervels heen zijn gewend geraakt aan die stand en nu moeten ze zich weer aanpassen aan een andere stand.
Heb ik ook als ik bij de chiro¨practer ben geweest.

Die blaas/niercompositum is niet homeopathisch maar fytotherapeutisch (kruidengeneesmiddel). Maakt verder niet uit.
Gebruikersavatar
Door chooky
#24485
Hitam schreef: Die blaas/niercompositum is niet homeopathisch maar fytotherapeutisch (kruidengeneesmiddel). Maakt verder niet uit.
schaam schaam ;D, had ik eigenlijk kunnen weten. Er stonden geen potenties bij.... Maar de arts had het wel over een homeopathisch middel... oeps!!! Daar zal ik de volgende keer eens naar vragen, want dat vind ik niet zo netjes.

Maar ik wil niet te vroeg juichen, maar toch, ik geloof toch echt dat Chooky veel minder urine verliest (tot niets) als voor de behandeling. Ze is de afgelopen dagen behoorlijk moe geweest. Zelfs even niet lekker, diarree, niet willen eten, maar volgens mij was ze van binnen alles even weer op orde aan het zetten. Ze is nog steeds heel vrolijk en niet meer ziekjes en dus volgens mij ook beter als eerst.
Hopen dat het zo door blijft gaan!!!!
groetjes Eva
Door Nelly
#24674
Hoop dat het goed blijft gaan met Chooky Eva, vind haar zo'n schoonheid! en ook zo bijzonder dat ze als hupsky :D zo gehoorzaam is!
Groetjes, Nelly.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door