Ik heb er nu nog een vraagje over; Ayra is geopereerd en krijgt Synulox antibiotica. Kan ik zilverwater op haar wond druppelen? Ik kon op de site www.zilverwater.nl niets vinden over het gebruik van antibiotica samen met zilverwater.
Moderator: Lizzy
Ayra schreef: Ik heb es gekeken, maar wat is dat goedkoop! vergeleken bij http://www.huisdierendokter.nl daar kost 100ml 26 euroik denk dat je dan ook naar de sterkte moet kijken ik heb bijvoorbeeld sterkte 30 ppm en die is ook vrij duur.Is die van http://www.zilverwater.nl dan wel goed? Daar kost 100 ml maar 5.70?
Hitam schreef: Colloidaal zilver werkt bacteriedodend. Het zal dus niet echt helpen bij je kaakholteontsteking. Tenminste niet als het een allergische reactie is.Da's dan flink balen
Hitam schreef: Colloidaal zilver werkt bacteriedodend. Het zal dus niet echt helpen bij je kaakholteontsteking. Tenminste niet als het een allergische reactie is.De ontsteking kan best weggaan van colloidaal zilver, omdat vaak de allergie de boel dusdanig verzwakt, dat er een ontsteking ontstaat. Die ontsteking is dus wel te behandelen met iets dat bacteriedodend werkt. Daarnaast dan iets aan de allergie doen, zodat de boel niet weer ontsteekt.
oebaya schreef:Ja, Nicolette, en dat is 't hem nou net, als die allergie door Kuif zou komen, zou dat dus betekenen, dat ik hem weg moet doen, en dat wil ik nou net niet!
De ontsteking kan best weggaan van colloidaal zilver, omdat vaak de allergie de boel dusdanig verzwakt, dat er een ontsteking ontstaat. Die ontsteking is dus wel te behandelen met iets dat bacteriedodend werkt. Daarnaast dan iets aan de allergie doen, zodat de boel niet weer ontsteekt.
gr.
Nicolette
Paul_Barte schreef: De verkoopprijzen die soms gevraagd worden zijn ronduit BELACHELIJK!!Hallo Bart,
26 euro voor 100 ml ;D
Met een apparaatje van een paar centen maak je van 1 fles Aqua Purificata (speciaal gedistilleerd water) van 13,50 precies 1 liter zilverwater!!
(en je hoeft echt geen universitaire opleiding te hebben gedaan om het te maken LOL)
sharpie schreef: He wat engweet er niets meer van.
Ik zat net te denken, ik moet ook zilverwater hebben, maar nu weet ik het ff niet meer ???
Weet iemand hier iets meer van ???