Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door tiny
Ik heb het helemaal misbegrepen. Heb contact gehad met Miranda en ik kom hoor!
Hoe laat gaan we wandelen. Gaan we ook vooraf wandelen. Maak het ff duidelijk voor me. Hier thuis lopen ook een paar dingen door elkaar en ik ben ff het klutsje kwijt. Gaan we vooraf wandelen of achteraf, 10 uur aanwezig, half 11 start. Please lighten me up ;D
Door kira
Wandelen vooraf redden we niet, net even gekeken hoe lang 't is rijden, best een eind.
Door Nynke
vanaalst schreef: ik ga met nynke, natasja wel wandelen vooraf..
moet je effies terug lezen waar precies..
ik ga dat morgen wel even opzoeken ::) ::) ;)

Leuk Tiny dat je er toch bij bent :) en jammer Kira dat het jou niet lukt :-X
Door *Natasja*
Ik denk dat we gewoon bij Villa Hond verzamelen, volgens mij ligt het bos wat Miranda bedoelt op loopafstand, dus dat is dan net zo makkelijk. Ik bel haar vandaag even, en dan laat ik het nog weten, ok?
Door Miranda en Pepper
*Natasja* schreef: Ik denk dat we gewoon bij Villa Hond verzamelen, volgens mij ligt het bos wat Miranda bedoelt op loopafstand, dus dat is dan net zo makkelijk. Ik bel haar vandaag even, en dan laat ik het nog weten, ok?
Is denk ik het handigste ja.

Leuk dat Tiny ook komt!! Het is wel volle bak, maar een beetje passen en meten
komt het allemaal goed. :-*
Door *Natasja*
Ik heb net Miranda gebeld, en het is inderdaad het handigste om bij Villa Hond te verzamelen. Het is dan maar een klein stukje lopen naar het bos. Dus ik zie jullie daar tegen 9-en  :) Tiny, ga jij dan ook mee wandelen?
Door tiny
Jawel hoor, ik zal er ook tegen 9en zijn.

Weten jullie wel dat ik 10 jaar geleden ook op de Rijksweg in Dorst geweest ben? En willen jullie weten waarom?

Om Tessa op te halen bij de fokker die daar woont! ;D

Zie je wel: toeval bestaat niet.
Door me and my boys
even zeggen dat ik het een onwijze en bijster interessante dag heb gevonden!!!
de wandeling ervoor was erg gezellie en de rest van de dag ook!
vondt het wonderlijk dat vinnie zo rustig was, zo op zijn gemakkie, en zelfs in slaap tuimelde!!!!
miranda bedankt!!!!
Door *Natasja*
vanaalst schreef: even zeggen dat ik het een onwijze en bijster interessante dag heb gevonden!!!
de wandeling ervoor was erg gezellie en de rest van de dag ook!
vondt het wonderlijk dat vinnie zo rustig was, zo op zijn gemakkie, en zelfs in slaap tuimelde!!!!
miranda bedankt!!!!
Ja, hij reageerde er goed op he?

Ik vond het ook erg gezellig, en wederom een bijzondere ervaring.

Bedankt Miranda :-*
Door kira
Oh kwam dat van de workshop dat Vinnie in slaap tuimelde ;D ;D ;D. Ik dacht werkelijk, die verhalen over hem die kloppen niet.

Ook wij hadden een erg leuke dag en gaan nu daadwerkelijk koe bij de hoorns pakken en Reiki I doen.

Dank je wel Miranda!
Door kira
Moet nog even van grote beer zeggen dat ze het lief vond van Vinnie dat die net deed alsof die niet hard kon lopen zodat zij de bal steeds als eerste had  ;)
Door Miranda en Pepper
Ook heb het een byzondere dag gevonden.

Lieve honden, die zich al snel overgaven, echt super!!

Leuk de mensen achter de honden eens van"dichtbij" mee te maken
en er veel meer achter hun liefde voor de hond zit dan ik steeds weer verwacht.

Ik heb genoten van jullie en jullie byzondere honden.

Dank jullie allemaal voor deze byzondere dag en leuk om te lezen dat
mensen er mee aan de slag gaan, want daar doen we het allemaal voor!!

Nogmaals dank :-* :-*
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door