Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Nynke
ik vind het prima om vroeger te gaan, maar ik moet wel even met Ellen overleggen  ::) ::) 

Weet jij een leuk wandelgebied in de omgeving Natasja ??
Door *Natasja*
Nynke F schreef: ik vind het prima om vroeger te gaan, maar ik moet wel even met Ellen overleggen ::) ::)

Weet jij een leuk wandelgebied in de omgeving Natasja ??
Het was eigenlijk maar een grapje hoor, jullie moeten zo'n eind rijden, dan moet je helemaal vroeg van huis. Of vind je dat niet erg? Ik heb Miranda beloofd dat ik rond 10 uur bij Villa Hond ben (het begint om half 11), dan kan ik haar nog een beetje helpen met dingen klaarzetten e.d. Vlakbij Villa Hond is een bos, ik weet alleen niet hoe groot dat dat is en of dat allemaal losloopgebied is. Misschien dat Miranda dat weet, dat is de wandel-expert :)
Door Nynke
*Natasja* schreef: Het was eigenlijk maar een grapje hoor, jullie moeten zo'n eind rijden, dan moet je helemaal vroeg van huis. Of vind je dat niet erg? Ik heb Miranda beloofd dat ik rond 10 uur bij Villa Hond ben (het begint om half 11), dan kan ik haar nog een beetje helpen met dingen klaarzetten e.d. Vlakbij Villa Hond is een bos, ik weet alleen niet hoe groot dat dat is en of dat allemaal losloopgebied is. Misschien dat Miranda dat weet, dat is de wandel-expert :)
ik heb nog niet nagekeken hoe lang het rijden is :) maar er komt nu op dit moment als het goed is een leuk topic van me in de bar, ga zo maar eens kijken :D :D :D
Door Miranda en Pepper
*Natasja* schreef: Het was eigenlijk maar een grapje hoor, jullie moeten zo'n eind rijden, dan moet je helemaal vroeg van huis. Of vind je dat niet erg? Ik heb Miranda beloofd dat ik rond 10 uur bij Villa Hond ben (het begint om half 11), dan kan ik haar nog een beetje helpen met dingen klaarzetten e.d. Vlakbij Villa Hond is een bos, ik weet alleen niet hoe groot dat dat is en of dat allemaal losloopgebied is. Misschien dat Miranda dat weet, dat is de wandel-expert :)
Er is een losloopgebied in het bos bij Dorst.
Door kira
De beren hebben inmiddels gekozen wat ze zondag willen doen. Kleine Beer vindt het belangrijk dat Theemuts en Grote Beer iets met Reiki gaan doen en zelf wil Kleine Beer graag een dagje spelen met haar zussie Dame of te wel, Kleine Beer droppen we bij mijn moeder in de oppas en Grote beer zal tegen heug en meug samen met Theemuts met ons afreizen naar Dorst, alwaar we hopen op een leerzame dag.

Hoe laat zouden we dan gaan wandelen als het vooraf is? Denk niet dat we dat redden, kan Kleine Beer ook niet al voor half acht bij mijn moeder op de stoep zetten.
Door *Natasja*
9 uur wandelen? Of vinden jullie dat te vroeg? Ik ga dan tegen 10-en naar Villa Hond, zodat ik Miranda nog even kan helpen. Jullie kunnen dan eventueel nog een half uurtje langer wandelen, als jullie dat willen.

Miranda, waar kunnen we dan het beste parkeren? Is dat dat bos op loopafstand van Villa Hond wat je bedoelt?
Door tiny
Jammer dat ondanks intensief contact met Miranda, ik toch niet geinformeerd ben dat er een workshop zou zijn. Nu ben ik weer te laat, vol is vol.
Ik had graag gekomen en met jullie meegewandeld. Maar voor jullie allemaal, toch een fijne zondag gewenst.
Door *Natasja*
tiny schreef: Jammer dat ondanks intensief contact met Miranda, ik toch niet geinformeerd ben dat er een workshop zou zijn. Nu ben ik weer te laat, vol is vol.
Ik had graag gekomen en met jullie meegewandeld. Maar voor jullie allemaal, toch een fijne zondag gewenst.
Uhm, dit hele topic gaat toch over het feit dat de workshop komende zondag is? :-\
Door Nynke
*Natasja* schreef: 9 uur wandelen? Of vinden jullie dat te vroeg? Ik ga dan tegen 10-en naar Villa Hond, zodat ik Miranda nog even kan helpen. Jullie kunnen dan eventueel nog een half uurtje langer wandelen, als jullie dat willen.

Miranda, waar kunnen we dan het beste parkeren? Is dat dat bos op loopafstand van Villa Hond wat je bedoelt?
9 uur is goed :) :) :)
Door Nynke
vanaalst schreef:
9 uur, mmmm dat wordt een vroegertje voor de zondag..
dan kom je me even 8 uur halen?
jawel :D :D :D

Natasja, heb jij een adres waar we kunnen afspreken om te wandelen ? Heb ik jouw mobiel nr ??
Door Miranda en Pepper
tiny schreef: Jammer dat ondanks intensief contact met Miranda, ik toch niet geinformeerd ben dat er een workshop zou zijn. Nu ben ik weer te laat, vol is vol.
Dit topic is geopend voor alleen deze workshop, van 26 April dus.
Ik begreep dat je wel zou komen????
Door Nynke
kira schreef:
Hoe laat zouden we dan gaan wandelen als het vooraf is? Denk niet dat we dat redden, kan Kleine Beer ook niet al voor half acht bij mijn moeder op de stoep zetten.
hoe lang is het voor jou rijden ? We hadden om 9 uur afgesproken, maar ik weet nog niet waar precies ::) ::) ::)
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door