Weet jij een leuk wandelgebied in de omgeving Natasja ??
Moderator: Lizzy
Nynke F schreef: ik vind het prima om vroeger te gaan, maar ik moet wel even met Ellen overleggenHet was eigenlijk maar een grapje hoor, jullie moeten zo'n eind rijden, dan moet je helemaal vroeg van huis. Of vind je dat niet erg? Ik heb Miranda beloofd dat ik rond 10 uur bij Villa Hond ben (het begint om half 11), dan kan ik haar nog een beetje helpen met dingen klaarzetten e.d. Vlakbij Villa Hond is een bos, ik weet alleen niet hoe groot dat dat is en of dat allemaal losloopgebied is. Misschien dat Miranda dat weet, dat is de wandel-expert![]()
![]()
Weet jij een leuk wandelgebied in de omgeving Natasja ??
*Natasja* schreef: Het was eigenlijk maar een grapje hoor, jullie moeten zo'n eind rijden, dan moet je helemaal vroeg van huis. Of vind je dat niet erg? Ik heb Miranda beloofd dat ik rond 10 uur bij Villa Hond ben (het begint om half 11), dan kan ik haar nog een beetje helpen met dingen klaarzetten e.d. Vlakbij Villa Hond is een bos, ik weet alleen niet hoe groot dat dat is en of dat allemaal losloopgebied is. Misschien dat Miranda dat weet, dat is de wandel-expertik heb nog niet nagekeken hoe lang het rijden is![]()
vanaalst schreef: mooi!Je mag een foto sturen hoor.
dan neem ik vinnie mee!!!!!
moet/wil je van hem ook een foto?
*Natasja* schreef: Het was eigenlijk maar een grapje hoor, jullie moeten zo'n eind rijden, dan moet je helemaal vroeg van huis. Of vind je dat niet erg? Ik heb Miranda beloofd dat ik rond 10 uur bij Villa Hond ben (het begint om half 11), dan kan ik haar nog een beetje helpen met dingen klaarzetten e.d. Vlakbij Villa Hond is een bos, ik weet alleen niet hoe groot dat dat is en of dat allemaal losloopgebied is. Misschien dat Miranda dat weet, dat is de wandel-expertEr is een losloopgebied in het bos bij Dorst.![]()
tiny schreef: Jammer dat ondanks intensief contact met Miranda, ik toch niet geinformeerd ben dat er een workshop zou zijn. Nu ben ik weer te laat, vol is vol.Uhm, dit hele topic gaat toch over het feit dat de workshop komende zondag is?
Ik had graag gekomen en met jullie meegewandeld. Maar voor jullie allemaal, toch een fijne zondag gewenst.
*Natasja* schreef: 9 uur wandelen? Of vinden jullie dat te vroeg? Ik ga dan tegen 10-en naar Villa Hond, zodat ik Miranda nog even kan helpen. Jullie kunnen dan eventueel nog een half uurtje langer wandelen, als jullie dat willen.9 uur is goed
Miranda, waar kunnen we dan het beste parkeren? Is dat dat bos op loopafstand van Villa Hond wat je bedoelt?
vanaalst schreef:jawel
9 uur, mmmm dat wordt een vroegertje voor de zondag..
dan kom je me even 8 uur halen?
tiny schreef: Jammer dat ondanks intensief contact met Miranda, ik toch niet geinformeerd ben dat er een workshop zou zijn. Nu ben ik weer te laat, vol is vol.Dit topic is geopend voor alleen deze workshop, van 26 April dus.
Ik had graag gekomen en met jullie meegewandeld. Maar voor jullie allemaal, toch een fijne zondag gewenst.
kira schreef:hoe lang is het voor jou rijden ? We hadden om 9 uur afgesproken, maar ik weet nog niet waar precies
Hoe laat zouden we dan gaan wandelen als het vooraf is? Denk niet dat we dat redden, kan Kleine Beer ook niet al voor half acht bij mijn moeder op de stoep zetten.