Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Miranda en Pepper
tiny schreef: Nou ja zeg, ben ik dus te laat?
Hoi Tiny

Klopt het dat jullie graag mee willen doen met 3 personen
op een andere datum???

Laat maar weten wanneer jullie het beste uitkomt, misschien kunnen we
op korte termijn nog iets doen.

gr Miranda
[email protected]
Door Miranda en Pepper
cathrien schreef: Ik lees het nu pas en dorst is hier niet ver vandaan. Zou ook graag een keer een work-shop meemaken.
Ik laat je weten wanneer er weer 1 plaats vind.

Ik wacht nog op een reactie van Tiny hier, die willen
binnenkort met 3 personen komen, zodra ik daar wat van hoor,
meld ik me.

gr Miranda
Door tiny
Oh jee, mag ik het zeggen?
Kun je niet wat data zeggen zodat ik dat met die anderen kan kortsluiten.
Is het overdagof 's avonds? In het weekend of doordeweeks?
Mij maakt niet zoveel uit, ik kan alleen op dinsdag en woensdagavond niet. Ik weet van Hetty en Nel dat ze bijna elke avond trainen maar dat kunnen ze wel een keer overslaan. In het weekend beginnen de behendigheidswedstrijden weer en ik weet hun schema's niet. Maar als het kan zou ik niet te lang wachten met het doorgeven van data.
Door *Natasja*
Ik kan zondag na afloop helaas niet mee wandelen. Mijn broer en schoonzus komen zondagmiddag op visite, dus ik moet rond 3 uur weer thuis zijn.
Door Nynke
*Natasja* schreef: Ik kan zondag na afloop helaas niet mee wandelen. Mijn broer en schoonzus komen zondagmiddag op visite, dus ik moet rond 3 uur weer thuis zijn.
jammer Natasja :-X :-X :-X
Door *Natasja*
Nynke F schreef: jammer Natasja :-X :-X :-X
Ja, ikweetut... :-[

We kunnen ook vantevoren gaan wandelen? Dan zijn we allemaal om half 9 ofzo in Dorst en gaan we wandelen vóór de workshop :P ;D ;D ;D
Door tiny
Ergens heb ik dus gemist dat er weer eenworkshop zou komen. Heb me alsnog met 3 personen aangemeld. Ik hoop dat het nog kan.
Vanavond hoor ik definitief of de andere dames ook mee gaan. Ik kom in elk geval. (Als er nog plaats is)
Door Miranda en Pepper
tiny schreef: Ergens heb ik dus gemist dat er weer eenworkshop zou komen. Heb me alsnog met 3 personen aangemeld. Ik hoop dat het nog kan.
Vanavond hoor ik definitief of de andere dames ook mee gaan. Ik kom in elk geval. (Als er nog plaats is)
Ja Tiny, ik kreeg net een mailtje. Je bent aangemeld, kijk maar of die andere nog mee willen\kunnen.
We hebben wel plaats en anders passen en meten we. hartstikke leuk.

Mocht je nog wat willen weten, je kunt me mailen op
[email protected] omdat Judith van Villahond niet veel aanwezig is nu.

Tot Zondag
Gr Miranda
Door Miranda en Pepper
vanaalst schreef: misschien heel l*llig, maar zou ik van hond kunnen wisselen????
Dat maakt helemaal niet uit!

Al kom je met de hond van de buurvrouw.

Het gaat erom dat ik jullie kennis laat maken met Reiki en wat je daar mee kunt doen
voor jezelf en voor je hond. Het is ook een introductiecursus, ik kan jullie niet inwijden in een graad
maar kan jullie laten zien\voelen wat Reiki zoal kan doen voor je hond, in dit geval.

Tot Zondag
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door