Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door bionda
;D ;D ;Dveel succes dan!!! Ik denk dat ze voor vaste klanten wel gaten in haar agenda heeft hoor...wij zijn natuurlijk nog geen vaste klant! We hebben wel gevraagd of ze wilde bellen zodra en een gaatje (2 gaatjes dus...eeeehhhh...zeg maar GATEN) zou hebben, want ze zijn er hard aan toe!!!
Door *Monique
Ik lees dit nu pas :-[
Hoe is het nu? Ik zou zelf ook zeggen zoek contact met een GT. Nicky heeft mij met Didge ontzettend goed geholpen met zijn terughoudendheid naar vreemden, maar ook in combinatie met homeopathie (ze werkt samen met een homeopaat). Dus niet alleen, maar en + en ;)
Door Antonia
bionda schreef: ;D ;D ;Dveel succes dan!!! Ik denk dat ze voor vaste klanten wel gaten in haar agenda heeft hoor...wij zijn natuurlijk nog geen vaste klant! We hebben wel gevraagd of ze wilde bellen zodra en een gaatje (2 gaatjes dus...eeeehhhh...zeg maar GATEN) zou hebben, want ze zijn er hard aan toe!!!
Ik schat in dat het voor Phantom en Caoimhe de eerste keer wordt dat ze geplukt gaan worden? Ik kan me voorstellen dat ze er voor het oog erg aan toe zijn om geplukt te worden. Toch zou ik er persoonlijk voor kiezen om nog even te wachten. Ik kies ervoor om mijn Ierse Wolfshonden als ze voor de eerste keer geplukt worden helemaal te strippen, je plukt de hond dan helemaal kort en daarmee haal je de jonge hondenvacht er uit. Ik vind dat goed voor de huid en vooral ook goed voor de ontwikkeling van de vacht. In de winter zijn de vachten nog niet plukrijp, ze laten dan wat moeilijker los. Het plukken gaat dan wat lastiger en dat is voor degene die trimt maar zeker voor de hond minder aangenaam. Zeker bij een eerste trimbeurt zou ik wachten tot de vacht wel goed plukrijp is.

Hoe is het contact met de homeopaat verlopen?
Door smieszka
Ik verwacht dat de vacht zeker plukrijp is Antonia.
Ik heb een zus van beide honden en hun broer is al 2 keer geplukt!
Hij heeft wel een erg lange en dikke vacht die al helemaal los zat.
Mijn teefje is nog niet geplukt alleen haar hals en kop voor de show.
Maar de vacht is nu echt plukrijp.
T verschilt  van hond tot hond
Door bionda
;) zo even een update. De homeopathe is geweest...2 uur!!  :D Maar was helemaal geweldig! Erg duidelijke uitleg. Ze hebben beiden druppels gekregen (elke een ander) die ze 3 dagen moesten innemen 2x per dag. Best wel heftige druppels. Caoimhe is heel duidelijk omgeslagen, is nu duidelijk aanwezig en neemt haar plaats (ook tegenover Phantom). Het heeft bij beiden echt de top eraf gehaald. Nu krijgen ze dan nog een ander middel voor langdurig gebruik, maar dat volgt nog.
Het kon zeker geen kwaad om een gt in te schakelen...dus dat gaan we begin volgend jaar doen. Moet helemaal goed gaan komen!

Er is wel degelijk een trimsalon in Soest...hahahaha...hoeveel wil je er hebben??? Heb nog wel wat adresjes, zitten allemaal volgeboekt!!

Groetjes,

Annabelle
Door bionda
;) ja, jouw verhaal was zeer aanvullend en duidelijk voor haar! Ik heb je nog een e-mail gestuurd, maar ik hoor van meer mensen dat ze maar niets van me horen! Paar weken geleden is mijn PC gecrashed, had een monster virus erop...misschien dat dat er iets mee te maken had??? Geen idee!
In ieder geval had ik je geschreven over haar bezoek, hoe hulpvol jouw e-mail was (ze vond je ene zeer verantwoordelijke fokster dat je er zo op insprong), dat we snel een keer moeten afspreken, maar dat ik bang ben dat het begin volgend jaar moet worden  :'( Walgelijk hoe weinig uren er in een dag zitten, ik kom bijna nergens meer aan toe! En als je dan vraagt wat ik precies allemaal gedaan heb.... :o
Gaat alles goed bij jou? En met Abby? Is ze zwanger?????? Wanneer worden de pupkes geboren???
Door smieszka
Huh???????????
Ik vond het al zo gek dat ik niets hoorde, was ik helemaal niet gewend van je :D
Fijn dat ze er iets aan had!!!

Ik hoop dat Abby zwanger is, ik denk aan haar gedrag te zien van wel.
Maar ze kan ook schijnzwanger zijn natuurlijk............
Over 2 weken maar even voor een echootje.

doeiiiii
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door