Hier nog een tevreden gebruiker
Ik heb mijn verhaal net al in een ander topic verteld. Het gaat om een 9-jarige Ridgeback met een tumor ter grote van een vuist in haar lymfeknoop in de buik. Zowel lever, milt, pancreas, gal als darmen waren betrokken in het ziektebeeld (die zagen er op echo allemaal heel erg slecht uit en de veearts dacht eerst nog aan pancreatitis) Het duurde even voor we uiteindelijk die tumor vonden. Goed, lang verhaal kort, hond was opgegeven en zo goed als dood maar gaat nu al bijna tien maanden extreem goed op CBD olie onder de tong. Ik was in het begin wat huiverig en ben begonnen met 1 a 2 druppels, opgebouwd naar iets van een 15 en momenteel krijgt ze dagelijks iets van een 7 a 10 druppels per dag. Ze ziet er super uit, is vief en we hebben werkelijk geen enkele klacht meer. Laatst wel iets van een attackje gehad waarbij ze even amper op haar poten kon staan (alsof ze een hele lage bloeddruk had en verstijfde) maar dat duurde heel kort en is ook alweer een tijdje geleden. Dat is iets wat ze een jaar of vijf ook eens eenmalig heeft gehad dus staat volgens mij los van al de rest (broodfok teef, veel nestgenoten hebben epilepsie enzo, de meeste zijn ook al dood) Ik stel me verder allemaal niet teveel vragen erbij, alles gaat goed