Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Hoi,
Dit is bedoeld om in de bek / op de tong te spuiten. Ik had juist de ervaring met een spray dat dat meer stress gaf dan oplosingen ;-) dus ik gebruik de druppels en doe die op iets eetbaars. Dan nog neemt Merlijn dit niet vrijwillig hoor, maar dan kan ik het "ingeven" met het codewoord / cue "medicijn" en dan accepteert hij dat en eet hij het op.

Groetjes,
  Suzanne
Jet en de 2 boefjes! schreef: Ik heb hem ook net gehaald...en misschien een stomme vraag....maar waar spuit je dan??? :-\
Lip omhoog en ik spuit gewoon op de tanden/tandvlees (maargoed, ik heb een grote hond, dus dat is makkelijker denk ik dan dat je een hond hebt met een klein bekje.

@Hetty het werkt idd behoorlijk snel is mijn ervaring, zoals Astrid ook al schreef!
hallo

Bach resque spray verdraagen beesten echt wel maar de druppels zijn net zo goed.
Hoewel mijn hond zo bang is dat het echt niet helpt.
Ze zouden het best voor dit soort beesten maar ook voor heel veel mensen dat grove geknal
af moeten schaffen.
Al is er maar iets op de tv dan kruipt mijn hond al weg en dan is het nog niet eens hard.
Een vuurwerk cd helpt ook al niet.
Ik hoop echt dat je succes blijft houden met bach resque
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door