Mag ik even inbreken op het topic?
Een vriendin van me zoekt ook casussen voor haar laatste jaar natuurgeneeskunde aan de Silverlinde (ze moeten er 40).
Alleen komt zij aan huis.
Ik zoek voor mijn laatste jaar veterinaire natuurgeneeskunde honden die lichamelijke of gedragsproblemen hebben.
Ik kom aan huis en het consult beslaat ongeveer een uur (bestaat uit een vraaggesprek en een kort lichamelijk onderzoek). Daarvan wordt een verslag gemaakt wat eerst naar de docenten van de opleiding word gestuurd en daarna naar de eigenaar. Daarin staat ook een advies of therapie op natuurgeneeskundige basis. Ongeveer 2 weken later (afhankelijk van het probleem en therapie) volgt een terugkoppel moment om te kijken hoe het gaat.
Dit alles is gratis. Eventuele therapeutische middelen moeten wel zelf betaald worden.
Alles gaat onder begeleiding van ervaren docenten.
Het liefst mensen uit Brabant, Limburg, Gelderland, Utrecht, (oostelijk deel van) Zuid-Holland, Belgisch Limburg.
Mocht er interesse zijn, hoor ik het heel graag via dit topic of PB
Ik meen me te herinneren dat ze qua gedrag wel redelijk wat heeft, maar gezondheidsproblemen wat minder, dus die hebben de voorkeur. Daarbij kan het soms even duren (volgens mij niet langer dan een maand/anderhalve maand) , voordat je ingepland word, aangezien ze niet zomaar 10 honden achter elkaar mogen doen, maar afwisselen met diersoorten. Ze moeten echter wel door werken met de casussen om het te halen in 1 jaar, vandaar dat er wel "gewerfd"wordt:) zodat er niet ergens een gat valt en tijd wordt verspild. )
Mocht er interesse zijn, laat maar weten. Ik fungeer wel als doorgeefluik