Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Daphne&Jayden
#1473457
Ik heb zelf een workshop gedaan bij Villa Hond o.l.v. Arna Janssen, 'wat gaat er om in jouw dier?'. Daar leer je om via foto's of voorwerpen van dieren (bijvoorbeeld halsband of speelgoed) in te 'voelen' wat er in het desbetreffende dier omgaat. Ik vond het zelf heel interessant en ook heel leuk om te doen. Het is helemaal geen hocus pocus, het is gewoon 'luisteren' naar je gevoel, intuitie dus. Al moet ik wel zeggen dat het bij je eigen hond/kat veel moeilijker is dan bij een hond of kat die je niet kent.
Door Alithia
#1473952
ulla schreef:Ik kon er echt niets mee,maar wat mij het meest stoorde was dat ze het over een hij had. :-\
Hoi...

In de streek waar ik ben opgegroeid (de Alblasserwaard) was je een rare snijboon, een mietje of een "stadse" als je een dier anders dan mannelijk benoemde. Dus koeien en kippen, maar ook honden en katten waren altijd een "hij". Zelfs als "hij" drachtig was! ;D

Ik woon nu al jaren ergens anders, maar merk die gewoonte bij mijzelf nog heel erg op. Soms leg ik het maar even van tevoren uit aan mensen, zodat ze zich niet beledigd voelen...

Groetjes,

Bianca
Door ulla
#1474874
Ze heeft twee honden van mij gedaan, Roxanne en Jet, bij Roxanne schreef ze over een zij, en bij Jet een hij.
Ze weet dus duidelijk het verschil tussen een hij en een zij. :)
Gebruikersavatar
Door kira
#1475103
of is jouw ene zij meer een hij? Onze Theemuts is ook eigenlijk van binnen gewoon een hij. Toen we gestart zijn met dingen voor haar doen bij de hol. da. was de eerste medicatie die ze meekreeg ook medicatie die haar (en ik vertaal het even in mijn eigen woorden) liet kiezen of ze een hij of een zij wilde zijn. Intuitief noem ik theemuts ook hij, maar ze is lichamelijk een zij.
Door ulla
#1475334
Jet, was duidelijk een zij, uiterlijk, en in haar doen en laten.

Maar oke, het was het hij zijn wat de dierentolk voor haar gebruikte, wat mij raakte, maar ook de hele uitleg, over Jet die zij mij gaf.
Ik heb haar verslag hier nog,en het is allemaal zo vaag.

Ik geloof best dat er goede zijn, maar dus ook minder goede.
Ze heeft mij om een feedback gevraagd, die heb ik haar gegeven, en nooit meer iets gehoord. :-\

Jet is de rechterhond in mijn banner.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door