Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Staftime
De dierenarts heeft het voor me besteld, en idd, een pot met poeder.

Melk heeft geen nut, je hebt geen idee wat ik allemaal al het uitgeprobeerd als hij last had van maagzuur.
We gaan het nu maar eens op deze manier proberen, en dan elke dag voorlopig.
Door inni
Reiki schreef: Als ik zelf last van maagzuur heb neem ik een slokje melk. Het neutraliseerd het maagzuur. Dat heb ik ooit van een arts gehoord toen ik erg last had van zwangerschapsmisselijkheid. Zou dat kwaad kunnen voor een hond? Een slokje melk?

Monique
En ik krijg net last van maagzuur als ik iets van melkproducten eet. ;)
Door Reiki
Huh, apart. Ik heb dus het omgekeerde. Hou eigenlijk helemaal niet van melk. Maar als ik maar een klein slokje neem is het over. Toont maar weer aan dat geen enkel mens hetzelfde is.
Door Staftime
Ik heb het binnen.
Op de pot staat, twee maal daags drie schepjes door het voer.
Maar... ik voer maar één keer per dag.
Dus hoe ga ik dit nu aanpakken?

Ik ben niet van plan om hem twee keer te gaan voeren op een dag, hij wordt heel snel te dik.
Kan ik het ook één keer per dag geven?
Door pallas
Staftime schreef: Ik heb het binnen.
Op de pot staat, twee maal daags drie schepjes door het voer.
Maar... ik voer maar één keer per dag.
Dus hoe ga ik dit nu aanpakken?

Ik ben niet van plan om hem twee keer te gaan voeren op een dag, hij wordt heel snel te dik.
Kan ik het ook één keer per dag geven?

'sochtends een schepje geven met wat yohurt of wat groentemix is vaak wel een oplossing . of een bouillon trekken en dat elke keer geven met de medicatie erbij.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door