Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door deja
Ik heb ook die tabletjes gekocht van Dr Vogel zijn er 750 heb er inmiddels al ong. 500 gegeven 2 x daag 1 maar heeft nog niets geholpen bij Beau, hij druppelt rustig verder.
Ik vind dit heel vervelend het heb ook al een tijdje gespoeld met Echinacea extra forte met plantago en Cat's Claw maar helpt ook niet.
Ben nu maar dat potje silicea aan het opmaken heb daar wel over gebeld met Vogel maar dat kon geen kwaad zeiden ze.
Ik heb D 12 maakt dat misschien verschil?
Door Sella
Ik spoelde met zilverwater en dat hielp het beste eigenlijk.
Door deja
Volgens mij is daar heel moeilijk aan te komen en ook nog erg duur dacht ik.
Maar wil best eens een poging wagen.
Door deja
Welke sterkte moet ik dan nemen en moet je daar dan onverdund mee spoelen?
Dan is zo'n klein flesje helemaal niets natuurlijk dan ga je al aan 1 liter denken.
Door Sella
Ik heb altijd de lichtste dus ik dacht 10.
Ik heb altijd een liter en doe wat in een kleiner flesje dat ik regelmatig uit de koelkast haal.
Ik heb bij de apotheek zo een spuitje met een kromme tuit gehaald en de scherpe punt eraf gehaald en die met lekker koel zilverwater spoelen 2-3 keer per dag.( er kwam regelmatig een behoorlijk aantal zandkorrels uit :o)
Door Linda & Kay
Ik heb ook de D12. Zou het daardoor komen dat het niet werkt? Of zou ik dan de dosis kunnen verhogen? Ik gaf 3 keer daags 1 pilletje.
Na al die enthousiaste verhalen hier over silicea baalde ik al dat het bij Kay niet werkte.  ;)
Door deja
Hier ben ik weer net contact gehad met Vogel er word mij aangeraden om heparsulvuris D 4  te geven moet waarschijnlijk besteld bij drogist voor hond van 35 kg. 3 tabl. per dag s'morgens 2 en sávond 1 en dan nog wat echineaforcedruppels maar dan niet spoelen maar gewoon eerst verdunnen en dan wat op de poot dan likken ze het er vanzelf wel af.
Ik ga weer proberen want ik vind het een afgang die druppels zitten overal.
Door Linda & Kay
Ja goor is het he!?
M'n huisgenoot vroeg laatst: wat zijn toch al die groene spetters aan de meubels?
Ik: uuuhhh...die zijn van Kay z'n piep... ???
Door Dian
ik heb dus de D30 en geeft 2 granules per dag en merk zeker verschil!! heel af en toe heeft hij nog zo'n klodder op z'n piemel zitten, maar dat is maar zelden nu nog
Door Borke
Silicea D30 2 granules per dag en ik heb het ik denk een week of 6-8 gegeven aan Borke en daarna is het alweer heel lang (langer dan 1 jaar) weg - dus het helpt als een tierelier  ;D
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door