Ik gebruik kokosolie vooral zelf om in te bakken, erg lekker en inderdaad ook erg gezond!
Eén van mijn katten vindt het lekker, de rest maar zozo...
Moderator: Lizzy
*Evie* schreef: Hier hebben ze ook af en toe wat pukkeltjes. Ze eten dus geen vis en wil ze er graa wat extra bijgeven.Volgens mij is het wel duidelijk dat er omega 6 in de zalmolie van henne zit dus wat dat betreft hoef je niet te mailen. Ik zou dus capsules geven met alleen omega 3, ik weet niet wat de kwaliteit van de hema capsules is dus daar kan ik niets over zeggen.
Heeft iemand een idee wat voor vragen ik naar Henne kan mailen voor meer duidelijkheid over het pruduct?
Of gewoon weer een pot bij de hema halen?
*Evie* schreef: Ik was vandaag bij mn ouders en wonen 15 min van de leverancier,Goed, even voor de vuist weg... De stoffen waar het om gaat zijn de EPA en de DHA. Iets kan wel heel veel verzadigde, onverzadigde of meervoudig onverzadigde dingen bevatten, maar het percentage EPA en DHA is, mijns inziens, hetgeen waar je ook echt wat aan hebt. En afhankelijk van waar je het voor in wil zetten kun je ook nog kijken of je meer hebt aan de EPA, of aan de DHA. EPA bijvoorbeeld, werkt ontstekingsremmend.
dus toch maar eventjes heen gereden en 1 flesje meegenomen.
Nu weten we wat meer...
Vetzuren per 4ml (1 pompslag)
Verzadigde vetzuren : 860 mg
Eenvoudige onverzadigde vetzuren : 1400 mg
Meervoudigde onverzadigde verzuren : 1300 mg
Hiervan Omega 3 vetzuren : 1050 mg
- EPA 350 mg
- DHA 450 mg
- Omega 6 verzuren 150 mg
Maar het zegt mij allemaal niks, is dit goed??