Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door kira
Drie mee zou wel leuk zijn, kan nog niet echt kiezen wie wel en wie niet. We wachten wel af en ben benieuwd hoe ze op Reiki reageren.
Door *Natasja*
Nynke F schreef: Goh Miranda, ik zie dit opic nu pas :-X :-X

Zit je al vol ?
Miranda is een paar dagen weg ;) maar ik denk dat je het beste even contact kunt opnemen met Villa Hond http://www.villahond.nl

Judith kan je vast vertellen of er nog plaats is :)
Door Nynke
*Natasja* schreef: Miranda is een paar dagen weg ;) maar ik denk dat je het beste even contact kunt opnemen met Villa Hond http://www.villahond.nl

Judith kan je vast vertellen of er nog plaats is :)
Bedankt !!! :) :) ik ga bellen :D
Door Nynke
ik heb gebeld en Ellen en mij aangemeld  :) :) :) :)  We waren de laatste 2 deelnemers; nu zit ie vol  :) :)
Door *Natasja*
Nynke F schreef: ik heb gebeld en Ellen en mij aangemeld :) :) :) :) We waren de laatste 2 deelnemers; nu zit ie vol :) :)
Leuk dat jullie ook komen!
Door *Natasja*
vanaalst schreef: tja, en nu nog bedenken welke druiloor ik mee zou nemen..
Ik vind het echt wat voor Zimba... ;)
Door kira
Wij moeten nog steeds kiezen welke twee het worden.

Grote beer, voor wie het wel wat zou zijn, maar die zich snel onttrekt. Of kleine beer, want ik kan zo slecht zonder haar, maar volgens mij heeft die 't niet nodig. Of theemuts, die zal het wel lekker vinden. Of alle drie en dan een wisseltruc, maar dan moet het niet te warm zijn want dan kunnen ze niet in de auto blijven zitten.
Door Nynke
Dus jullie zijn er ook Kira en Natasja ?? Wat leuk  :D :D :D

Misschien kunnen we na de lunch wel lekker ergens gaan wandelen ??  :) :) :)
Door *Natasja*
Nynke F schreef: Dus jullie zijn er ook Kira en Natasja ?? Wat leuk :D :D :D

Misschien kunnen we na de lunch wel lekker ergens gaan wandelen ?? :) :) :)
Ja, gezellig!
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door