Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

fem. schreef: Hoi hoi,

Geweldig deze subject! Hebben velen wat aan, baas en huisdier!
Mijn hond heeft voor de 2e keer een AB kuur Stomorgyl (een keer in sept en in jan). Liever niet een 3e kuur erachteraan. Ik lees jullie advies en ervaring geschreven hierboven en heb naar aanleiding hiervan enige vragen. Zullen jullie mij aub verder willen helpen? Bij het zoeken van de producten stoot ik op verschillende merken en variaten (gel, tabletten, zalf, druppels) en uiteraard verschillende winkels speciaal voor paarden, mensen en dieren. Ondertussen ben ik verdwaald geraakt en mijn hond heeft ontstoken anaalklieren waardoor hij heel langzaam loopt en sleetje rijdt en te vaak likt, zijn wij elkaar kwijtgeraakt in het bos. Help ons uit het bos te komen.
Ik zal graag de merk van de producten (en willicht waar mogelijk te halen) willen vragen:
- propolis
- traumeel
- wobenzym
- chlorella

Als het nodig is zal ik al deze producten kopen om van die ontsteking en de consult plus AB kuur af te zijn.

Dank bij voorbaat.
welkom thuis ;D ;D ;D

chlorella bestellen de meesten van BP hier: http://www.chlorella-alg.com/
Traumeel is van het merk Heel, de meeste apotheken hebben het in de rek staan.
Van de overige producten zal google het vast weten ;)
:D @ Nova:  Ik heb bijna alle producten gevonden!
Trouwens deze week is Chlorella in de aanbieding bij de Spaanse Vlieg Gezondheidswinkel!
Super blij.

Trouwens Vetramil zalf schijnt ook goed tegen onsteking te helpen.

Barfplaats wordt gesponsord door