Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Mevroi Kruim
Volgens mij kun je glucosamine proberen, dat moet dan wel een tijdlang om resultaat te zien. Langs de da kan als je je zorgen maakt, hij zal vast wel iets van artrose hebben op zijn leeftijd maar daar hoeft hij niet veel last van te hebben. En stijfheid na het wandelen kan ook vand e spieren komen, weet ik uit eigen ervaring. Bij mij doet glucosamine niks en je wilt mij echt niet na een uurtje zitten uit m'ns stoel zien komen :-X laat staan uit m'n bed :-[ :-[
Door Nynke
Hoi Hanneke, Gunnar is vooral 's ochtends stijf en stram, 's middags rent hij weer als een jonge hond ::) :D nu ik hem 1 tablet Glucosamine/Chondroitine complex voor dieren van De Tuinen geef.
1 pil bevat 500 mg Glu. en 400 mg chon.
Door HannekeKjell
Bedankt voor de reactie dames, ik ga het proberen en als ik na 1 pot nog helemaal geen verschil merk, dan kan ik dus beter overstappen naar iets wat de spieren versterkt.
Of alsnog even naar de da mocht het erger worden, maar nu maak ik me er in ieder geval nog geen zorgen om, gezien zijn leeftijd en omdat het alleen na echt lange wandelingen is.
Door Boxer
Kruidvat heeft ook glucosamine in hun aanbod.
Ik weet de prijs niet uit het hooft maar het is wel heel voordelig.
Door *Dorothea*
Boxer schreef: Kruidvat heeft ook glucosamine in hun aanbod.
Ik weet de prijs niet uit het hooft maar het is wel heel voordelig.
Die van het eigen merk daar zit dus nauwelijks geen glucosamine in :-X
Door Boxer
Het staat op het potje, dat is wettelijk verplicht.
Ik dacht dat het iets van een 500mg per tablet was?
Door *Dorothea*
Boxer schreef: Het staat op het potje, dat is wettelijk verplicht.
Ik dacht dat het iets van een 500mg per tablet was?
Er is laatst een onderzoek geweest naar glucosamine wat op de markt is, volgens mij door de consumentenbond, maar dat weet ik niet zeker :-\ .
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door