Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door dorinekok
Is het een idee om in plaats van voer, een speeltje te geven na de druppels? Tja het haalt het niet bij wat lekkers dat snap ik en misschien doe je het ook al...
Door Lizzy
Ik leng het ook aan met water en met een spuitje doe ik het in de bekken. Overigens geef ik het nog liever gemengd met een paar druppeltjes melk dan met worst of voer. Meestal likken de honden het zelf op, als je het mengt met wat melk (en desnoods melk + wat druppeltjes water).
Door Decibels
hier wordt het gewoon in de bek gedruppeld...en als dat echt niet lukt gaat het op een heel klein stukje brood, maar dat is maar zélden. Onze vroegere Ginger kreeg op oudere leeftijd ook hernia-vetsem en als ze het flesje zag trok ze haar lippen op...echt alle tanden bloot...niet tegen mij, maar tegen het flesje.... ;D ;D ;D
Door Vena
Ik zou het ook gewoon op een klein stukje brood doen. Je hebt helemaal gelijk dat dit geen strijd moet worden en veel homeopathische medicijnen mogen op een stukje brood worden gegeven.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door