Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door hellenbanjerbo
ben nog bezig op de laagste frequentie. met heel veel lekkere snoepjes als ze rustig ligt gaat het al iets beter. bij mezelf merk ik nog weinig resultaat. maar ik zal wel weer te snel willen.
Door Nitus
Omdat ik dat ding nu toch in huis heb voor Gitte (dankjewel Monique :-*), heb ik 'm gisteren gelijk even om mijn eigen (tennis/muis)elleboog/arm gedaan en volgens mij gaat het al iets beter. Zit nu met dat ding om m'n arm dit bericht te typen ::), kan wel stellen dat ie daar dus niet echt geschikt voor is.... gelukkig heb ik veel ruimte op mijn buro ;).
Bij Gitte heb ik hem om haar achterpoot gedaan en later op haar litteken gelegd, ze blijft rustig liggen al gaat ze vaak wel kijken (kop omhoog) wat daar nou ook alweer op haar been of bil ligt... Ik moet dus wel in de buurt blijven.
Hopelijk went Banjer er snel aan.
Door Lil
Ik ga morgen in Duitsland naar een demonstratie van magneetveldtherapie, ik ben benieuwd....
Door hellenbanjerbo
hoi lil, ben heel benieuwd naar je ervaringen. merk zelf momenteel wel verschil inpositieve zin tussen mijn behandelde en onbehandelde arm. banjer vindt het nog steeds niet geweldig maar laat het wel toe. ( met heel veel lekkere beloninkjes).
Door Lil
Demo was drie keer bulshit. Ze wilden van die sierraden verkopen met magneten erin (voor de hond kon je kiezen uit een halsband of een sierraad voor eraan). Nee, dan ga ik toch maar eens verder kijken naar zo'n minipulse, want daar kun je dus echt frequenties en zo inschakelen. Even een onbeschofte vraag.... wat kost is? Op de site kon ik het niet vinden (of ben weer eens scheel).
Door hellenbanjerbo
ik heb hem nu gehuurd voor €100 per maand. nieuw kosten ze €1250 en deze gebruikte kan ik kopen voor €950. als ik besluit hem te kopen trekken ze de huurkosten die ik inmiddels betaald heb er weer af. ik heb hem via www.magnacare.nl. jammer dat de demo zo tegenviel.
Door Lil
Thanx  ;D

Zo´n gebruikte kopen is idd een goede optie, scheelt alweer een stuk. Ga hem misschien vanaf januari ook huren, lijkt me wel wat.

Misschien was die demo toch niet zo super slecht. Ik had van mijn vriendin namelijk een magneet gekregen voor in de halsband van Boris en heel langzaam ga ik misschien toch denken dat hij werkt  ???..... wordt vervolgd....
Door hellenbanjerbo
mijn minipulse doet het niet meer. echt jammer, kreeg echt het idee dat het werkt. terug gestuurd naar magnacare en een mailtje gestuurd maar nog geen reactie.
Door Lil
balen zeg!

Wel fijn om te horen dat het werkt.

Mijn magneet lijkt te werken, Boris loopt maar liefst vier keer per dag de trap op en weer af!  :)
Maar van een kant helpt het ook te weinig. Ik ben wel benieuwd of ze het netjes afhandelen nu het apparaat niet meer werkt.  ;)
Door hellenbanjerbo
oef, kreeg een boze reactie omdat ik hem ongefrankeerd had terug gestuurd. hij is inmiddels gerepareerd, wordt opgestuurd en dan probeer ik het opnieuw.
Door Lil
Oh, dat is dan toch een nette oplossing. Enne van dat ongefrankeerd terugsturen, jij hebt hem toch niet kapot gemaakt, dus de reparatie is voor hun en ook de verzending, of niet soms  ;)
Door hellenbanjerbo
ja dat vond ik ook, omdat ie het maar zo kort heeft gedaan. maar goed, het is opgelost en ik ben in afwachting van mijn gerepareerde apparaat.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door