Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door tvs
202Spots schreef: Dat is 'n cream toch? en geen talcpoeder :-\.
er stond powder of emulsievorm. dit is geen powder in ieder geval.
Door charmed
De laatste keer heb ik de hotspots bij Keshia opgelost met 2 tabletjes weerstand. Ze kreeg al zoveel homeopathische druppels dat ik er geen hotspotcompositum bij mocht gebruiken. I.p.v. 6 weken ab kuurtje heb ik haar 6 weken weerstand gegeven en dat hielp heel goed.

Ze heeft bijna elk jaar hotspots en eerst hadden ze van VSM een middel dat was tegen zonneallergie en netelroos, dit middel heb ik vaak gebruikt, maar dat is nu uit de handel. Daarna kreeg ze weer hotspots en ze was op veel plaatsen helemaal kaal, toen heb ik het laten onderzoeken en toen hebeen ze haar 9 weken op AB gezet. Vreselijk was dat. Die hond zou van binnen helemaal kapot gaan. Ik ben een jaar bezig geweest om haar weer op de reel te krijgen, haar spijsvertering was helemaal grootje. Ze was ook niet de hond die we kenden. De laatste keer met hotspots ben ik met haar naar een homepaath geweest en deze zei 2x daags weerstand. En dat heb ik zo'n 3 weken gedaan toen waren de hotspots helemaal weg. Daarna heb ik haar nog een aantal weken op weerstand laten staan. Zodat ze snel kon aansterken ;)

barfje schreef: Dit is een powder of emulsievorm wat erg goed schijnt te werken tegen hot spots. Golden-bezitters in Australië en omstreken hebben hier goede ervaringen mee.
Ik probeer de link te vinden van de producent van dit product, maar helaas niet gelukt.
Kent iemand van jullie dit product en is het ook in Nederland te koop? Of een soortgelijk middel?
Ben er erg benieuwd naar.
Alvast hartelijk dank voor jullie hulp.

Barfplaats wordt gesponsord door