Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Truus
tieneke schreef: De eerste keer gebeurd er vaak veel ;)
Mijn vriendin onderzoekt meteen ieder plekje van zijn lichaam en behandelt meteen de meeste blokkades etc.
Wervels die niet goed zitten gaan meteen weer op de plaats waar ze thuishoren,naderhand krijgt de eigenaar ook nog een heel verhaal te horen.
Wat zij allemaal heeft gedaan en eventueel oefeningen en ook wat haar verwachtingen zijn.
Het is een heel klein vrouwtje maar als je haar soms bezig ziet met grote paarden ::) ::)

ZO, dat klinkt wel heel goed Tieneke, ik ben erg benieuwd wat Evelyn straks te vertellen heeft.
Door tieneke
Truus schreef: ZO, dat klinkt wel heel goed Tieneke, ik ben erg benieuwd wat Evelyn straks te vertellen heeft.
Ik ook ;)
Door Eef+Stippels
Nou, we zijn EINDELIJK thuis! Het was toch nog verder rijden dan verwacht, 4 uur heen en 3,5 uur (heel hard gereden) terug, maar het was het waard!!

Ze zei dat wandor geen wobbler heeft (;D ;D), hij zit verder goed in elkaar, de wervels waren in orde. Hij had een verkrampte spier bij zijn voorpoot/schouder (en die fysio die bij ons is geweest heeft dat niet eens gemerkt :-\) , die heeft ze behandeld, verder had hij iets in zijn rug, daarom loopt ie zo bol, niet van de wobbler! Door die blokkade in zijn rug, zag je het effect ook op zijn achterhand. Waarschijnlijk was deze behandeling genoeg, we wachten nu drie weken af, als het dan goed is, hoeven we niet weer terug, anders nog 1 behandeling erbij. Ik was erg van haar onder de indruk, ze heeft echt veel verstand van zaken, wandor werd ook helemaal ontspannen door haar (normaal houdt hij niet van vreemde mensen die aan hem komen), hij vond het geweldig in haar behandelkamer (een grote stal met veel strobalen waarop hij kon zitten/liggen voor de behandeling, niet zo'n nare tafel en stro op de grond). Hij loopt nog wel een beetje met een bolle rug, maar dat moet binnen die drie weken goedkomen (en anders gaan we dus nog een keer).

Ik ben erg blij dat we zijn geweest!! ;D ;D
Tieneke, hartstikke bedankt voor de tip :-*
Door gonny
nu gaan we lekker afwachten!!! O, ik hoop zo dat het goed komt!!! suc6!!!! :-*
en fijn dat Wandor op zn gemakkie was!!!
Door Eef+Stippels
Jaaa, ik ben zo opgelucht!! Ik kan het nog niet helemaal bevatten, ik was zo bang dat ik wandor op niet al te lange termijn al moest gaan missen en dat ie veel last en pijn zou gaan hebben! Nu lijkt het allemaal toch niet zo zwaar te zijn :D
Door tieneke
Wat een fantastisch bericht!!!
Wat ben ik blij dat je naar me wilde luisteren ;)
Vanaf het begin zei mijn vriendin steeds dat het beslist geen Wobbler kon zijn.
Zij was er zo van overtuigd toen ik haar de symptomen vertelde dat ik meteen wist dat zij wel eens gelijk kon hebben.
Ja de wildste paarden vallen bij haar in slaap.
Zij heeft nogal speciale gaven zullen we maar zeggen ;)
Momenteel heeft zij een stuk of 10 paarden in volpension,vaak zitten hier hele schrijnende gevallen tussen.
De paarden zijn meestal door de kliniek waar zij werden behandeld opgegeven.
Vaak blijkt dan dat er een hele verkeerde diagnose is gesteld.
Hoefkatrol of ernstige kreupelheden blijken dan door bijvoorbeeld een zwaar verstoorde orgaanfunctie te komen waardoor het paard vaak op 4 benen kreupel kan lopen.
Ook zenuwen die bekneld zitten of een rug die echt aan alle kanten muurvast zit.
Na 1 behandeling zie je het paard dan al zo opknappen.
En de bazen zijn dolblij dat ze het paard toch maar niet naar de slager hebben gebracht maar toch nog verder hebben gezocht.
Ik denk dat het bij jullie nu wel een klein feestje is!!
Geniet maar flink van jullie Wandor :-* :-*
Door Eef+Stippels
Het is bij ons groot feest!!

Oh ja dat was ik nog vergeten te vermelden, er zaten geen zenuwen klem, anders had ie wel wat heftiger gereageerd en hij piepte alleen zachtjes. Verder kwam het plassen waarschijnlijk omdat er door die blokkade in zijn rug druk op de prostaat kwam. Ik ben zo blij dat we het er niet bij hebben gelaten! Toch jammer dat een da en fysio maar zo constateren dat er niets meer aan te doen valt!

Volgens mij heeft ze echt bepaalde gaven, want ik werd er zelf ook nog rustig van ;)

Maar je snapt hoop ik wel dat het voor ons even een stap was, om helemaal naar de andere kant van het land te rijden, zo ver ben ik nog nooit geweest! (en we waren toch een beetje bang voor de teleurstelling en de stress die wandor dan voor niets zou hebben gehad). Maar het was echt de moeite en tijd waard hoor!! Ik raad iedereen aan om haar te bezoeken!!
Laatst gewijzigd door Eef+Stippels op ma 17 jan 2005, 20:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Door tieneke
Hoe is het nu met Wandor?
Ik denk dat hij nu ligt te slapen van de behandeling.
Krijgt hij nog wat napijn of spierpijn?
Door Truus
Hé wat fijn Evelyn, ik ben zo blij voor je meis, wat een opluchting he. :D
Volgens mij kan jij nu wel een rondedansje maken ;D
Eigenlijk ben ik wel benieuwd, wie die Mevrouw is en waar ze woont.
Was er een lange wachtlijst?
Door qyan
Klinkt goed Evelyn :D
Zou wel heel fijn zijn he!
Ben benieuwd wanneer jullie verandering zien :-*

(geloof dat ik met qyan ook maar meteen naar de osteopaat ga hierzo en de fysio over sla :-\ :-X )
Door Lizzy
Wauw! Dit klinkt echt heel goed! Jeetje, ik ben zo blij dat jullie er zo'n goed gevoel over hebben en dat de uitslag eigenlijk min of meer heel positief is!!!!! En ik ben benieuwd hoe het de komende drie weken zal gaan. Goh, top zeg!
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door