Ik zou mij dan ook heel graag aanmelden met Jane als er een ruimte zou zijn.

Moderator: Lizzy
Dian schreef: maar eh, wij zitten hier mooi te kletsen daarover, maar is Tannetje hier ook al over benaderd? Of zij eventueel ruimte heeft??Ik ga na mijn vakantie verder met evt plannen van een workshop
Miranda en Pepper schreef: Ik ga na mijn vakantie verder met evt plannen van een workshopvind ik heel lief van je Miranda en dat meedenken ook. Ik vroeg me alleen af of iemand tannejte al gevraagd had
voor jullie, waar?? dat weet ik nog niet, dus meedenken zo fijn zijn, grijns.
Ik moet nog een weekje werken en dan begint mijn zomervakantie![]()
Bernie schreef: Ik ga de 19e weer naar Tannetje, zal ik dan eens bij haar informeren?ja, lijkt me wel goed om eerst eens met haar te overleggen. Als je dat doen wilt, dan graag
Dian schreef: ja, lijkt me wel goed om eerst eens met haar te overleggen. Als je dat doen wilt, dan graag![]()
Bernie schreef:ga je ook wel eens op woensdagmiddag naar Tannetje??? Ik zie dat het nu weer dinsdag is, dan kan ik niet. 's woensdagsmiddag wel. Lijkt me leuk om een ontmoeting met zowel jou als de puppedup van Tannetje te kunnen combineren
Tuurlijk, geen probleem.
Zal het gelijk wel even op de kalender bijschrijven, want mijn geheugen laat het wel eens afweten.
Dian schreef: ga je ook wel eens op woensdagmiddag naar Tannetje??? Ik zie dat het nu weer dinsdag is, dan kan ik niet. 's woensdagsmiddag wel. Lijkt me leuk om een ontmoeting met zowel jou als de puppedup van Tannetje te kunnen combinerenZal kijken of ik een volgende afspraak op woensdag kan plannen, hangt vooral van Tannetje af.![]()
Hitam schreef: Enne Dian, ik ben er zelf niet op woensdagmiddag, dan werk ik in Zeewolde.dan houdt het op hè??? Maar als het goed is ontmoet ik Angelique deze week en Umai heb ik afgelopen donderdag mogen bewonderen