Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Charlie Angel
Wat lief dat je dan daar eventueel heen zou willen komen Miranda.
Ik zou mij dan ook heel graag aanmelden met Jane als er een ruimte zou zijn. :)
Door Dian
maar eh, wij zitten hier mooi te kletsen daarover, maar is Tannetje hier ook al over benaderd? Of zij eventueel ruimte heeft??
Door Miranda en Pepper
Dian schreef: maar eh, wij zitten hier mooi te kletsen daarover, maar is Tannetje hier ook al over benaderd? Of zij eventueel ruimte heeft??
Ik ga na mijn vakantie verder met evt plannen van een workshop
voor jullie, waar?? dat weet ik nog niet, dus meedenken zo fijn zijn, grijns.

Ik moet nog een weekje werken en dan begint mijn zomervakantie ;D
Door Dian
Miranda en Pepper schreef: Ik ga na mijn vakantie verder met evt plannen van een workshop
voor jullie, waar?? dat weet ik nog niet, dus meedenken zo fijn zijn, grijns.

Ik moet nog een weekje werken en dan begint mijn zomervakantie ;D
vind ik heel lief van je Miranda en dat meedenken ook. Ik vroeg me alleen af of iemand tannejte al gevraagd had ;)

Plan de workshop maar na 3 juli, dan ben ik weer terug van holiday 8)
Door Dian
Bernie schreef: Ik ga de 19e weer naar Tannetje, zal ik dan eens bij haar informeren?
ja, lijkt me wel goed om eerst eens met haar te overleggen. Als je dat doen wilt, dan graag :-*
Door Charlie Angel
Dian schreef: ja, lijkt me wel goed om eerst eens met haar te overleggen. Als je dat doen wilt, dan graag :-*

Tuurlijk, geen probleem. :D
Zal het gelijk wel even op de kalender bijschrijven, want mijn geheugen werkt niet altijd super, zal de leeftijd zijn. ::)

Heb het opgeschreven. :D
Laatst gewijzigd door Charlie Angel op zo 10 mei 2009, 22:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Dian
Bernie schreef:
Tuurlijk, geen probleem. :D
Zal het gelijk wel even op de kalender bijschrijven, want mijn geheugen laat het wel eens afweten.
ga je ook wel eens op woensdagmiddag naar Tannetje??? Ik zie dat het nu weer dinsdag is, dan kan ik niet. 's woensdagsmiddag wel. Lijkt me leuk om een ontmoeting met zowel jou als de puppedup van Tannetje te kunnen combineren :D
Door Charlie Angel
Dian schreef: ga je ook wel eens op woensdagmiddag naar Tannetje??? Ik zie dat het nu weer dinsdag is, dan kan ik niet. 's woensdagsmiddag wel. Lijkt me leuk om een ontmoeting met zowel jou als de puppedup van Tannetje te kunnen combineren :D
Zal kijken of ik een volgende afspraak op woensdag kan plannen, hangt vooral van Tannetje af.
Lijkt me ook leuk jou eens te ontmoeten. :D
Ik hoop ook dat ik ooit nog eens zover kom dat ik mee kan op een bp wandeling.
Door Miranda en Pepper
Het zal zowieso na de zomer worden...

Ik laat jullie op tijd iets weten.

( wel leuk dat ik uit Belgie een reactie kreeg van een dierenarts,
die wilde een info avond over Reiki in zijn praktijk) :)
Door Hitam
Ikke deze hele topic niet gevolgd, vraagt Angelique of ik een ruimte weet. Jazeker hebben wij een ruimte, hij is niet heel erg groot maar volgens mij moet het wel passen.

Enne Dian, ik ben er zelf niet op woensdagmiddag, dan werk ik in Zeewolde.
Door Dian
Hitam schreef: Enne Dian, ik ben er zelf niet op woensdagmiddag, dan werk ik in Zeewolde.
dan houdt het op hè??? Maar als het goed is ontmoet ik Angelique deze week en Umai heb ik afgelopen donderdag mogen bewonderen :-*
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door