Lil schreef:
Ben bang dat het afhankelijk is van het beest. Druppels krijg ik bij de kat erin, bij de hond weer niet. Ben heel gemeen... druppel de kat op haar pootje en dan likt ze het op (idem voor de spray). De hond doe ik gewoon de bek open en dan spray ik op de tong, als ik hem druppels geef werkt hij het vliegensvlug er weer uit.
inderdaad....dieren en alcohol, zucht... De drainagekuur is ook weer een hel...alweer een plastic spuit gesneuveld, kom bijna weer in de verleiding om het op een stukje brood te doen.
Yupz, zo zijn dieren

Mijn ene kat peutert pilletjes overal tussenuit en weigert iets te eten als er iets doorheen zit wat hem niet aanstaat, bij de andere hoef ik het alleen maar te mengen met wat catmilk en klaar is klara
Maar ik blijf me verbazen over Bach zelf laten kiezen door dieren, heb laatst voor een vriendin van me een flesje gemaakt voor haar hond, met het advies 2 bakken water neer te zetten, 1 met en 1 zonder Bach, en die drinkt nu vooral uit de bak met Bach water 8) Meteen een mooie bevestiging dat ik het goed heb uitgekozen