Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door danielle1980
Angelique schreef: En soms worden we ineens verrast met een nestje pups ;D ;D (sorry, inkoppertje ;D)
haha maar dat was mijn teef niet en die was er net en kende ik de loopsheid niet...
bovendien is die hele loopsheid gescheiden geweest, maar ja sommige laten zich door niets tegenhouden ::)
Door 1eboa
Mijn ene teef staat met 3.5 week nog met haar kont te draaien voor mijn reu, maar toen hij de vorige loopsheid haar moest dekken, ho maar. Bij elke poging beet zij hem af, waarschijnlijk een rangorde probleem. Tijdens de loopsheid houden we ze gescheiden, dat geeft voor de reu en voor jezelf veel meer rust. wij hebben onze reu van het begin af in een bench in onze slaapkamer laten slapen.
Door Red_Hunter
Zo we zijn weer terug van een weekje verplicht vakantie, vreselijk hoor ;) De hele dag lekker in de tuin zitten, wandelen door het bos of  fietsen met Ireen en dan ook nog veel lezen, echt een straf :thumbsupup:
Alles is weer rustig hier binnen.
Toen ik thuis kwam was Flynn nog helemaal gek, hij keek niet naar mij toen ik binnen kwam maar om me heen om te kijken waar Ireen bleef.
Ireen heeft een paar keer flink gesnipt naar hem en hij heeft het nu wel begrepen geloof ik. Helaas is ze wel af en toe bang voor hem.
Maar er is weer rust in de tent.
Ze liggen weer lekker te slapen , met het uitlaten ging het ook goed. Soms probeert hij nog even te ruiken maar Ireen moet er niets van hebben en zijn interesse verminderd steeds meer.
Zo daar zijn we weer 9 maanden vanaf, nu de schijnzwangerschap nog :(
Bedankt voor de tips allemaal.

Groetjes Trudie
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door