Update van het jatfront...
Vanaf mijn vorige bericht ben ik bewust gaan zoeken naar (illegale) gebruikers van mijn teksten. Ik vond er heel veel!
Zo'n 10 dagen geleden heb ik de meeste aangeschreven. Eentje had zelfs 7 artikelen van mijn site gepakt!!! (de
www.listentoclick.nl site) Alle artikelen over Bach Bloesems, uitgesloten de cursus en het consult. Verbluffend gewoon.
Van sommige mensen kreeg ik een oeps, sorry, ik zal het weghalen reactie, van anderen geen reactie en van een enkeling de reactie dat ik mij moest schamen, want de misbruiker bedoelde het zo goed etc. Eentje vroeg alsmaar om meer bewijs, en heb ik zelfs kopieen van contracten waaruit het copyright bleek moeten opsturen. Het meest vreemde vond ik wel dat veel mensen beweerden dat ze er geen idee van hadden omdat ze de teksten kregen "aangeleverd". GOH!

Overkomt mij nou nooit! Ik moet ze altijd zelf schrijven....
Maar goed, deze (zeer onwelkome) inspanning heeft wel tot resultaten geleid. Vrijwel iedereen heeft de teksten verwijderd en de rest heeft toegezegd dit binnenkort te doen.
De aanhouder wint....
Ondertussen is mijn mooie nieuwe site mede dankzij Mieuws inbreng voorzien van allerlei copyright notices en beveiliging, heb ik mijn oude (en veel gejatte)
www.listentoclick.nl site vernieuwd, betere indeling, betere graphics, ennnnnnn eenzelfde zeer overduidelijke copyright notice, en zo blijft Ali van de straat, haha!
Bedankt voor jullie support!
Ali (ala pitbull)