Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door geer
Cloris schreef: Hoi, lang niet gepost hier maar ik heb een vraag over de SpierSupport.
Ik heb een senior hond met spondylose, hij is spieren en kracht aan het verliezen in de achterhand, maar kan ik nu zo die SS geven? omdat ze erbij zetten dat de hond wel in "training" moet zijn..

Weet iemand toevallig of ik de Glucocomplex gewoon door kan blijven geven dan?

Ja, dan kan je Spiersupport geven. Spiersupport werkt met name goed bij dieren die uit conditie zijn of raken, of juist bij dieren die aan topsport doen en nEt een extra duwtje kunnen gebruiken. Je kan de Gluco ook gewoon door blijven geven, maar je kunt ook even kijken hoe het gaat als je om en om doet, half om half zeg maar..
Cloris schreef: Hoi, lang niet gepost hier maar ik heb een vraag over de SpierSupport.
Ik heb een senior hond met spondylose, hij is spieren en kracht aan het verliezen in de achterhand, maar kan ik nu zo die SS geven? omdat ze erbij zetten dat de hond wel in "training" moet zijn..

Ik ben met Shiba op een bepaald moment overgestapt van Glucosamine complex speciaal, naar Spiersupport omdat hij ook erge spondylose had en zijn spieren en spierkracht in zijn achterhand steeds minder werden.
Op de Spiersupport heeft hij het lange tijd goed gedaan, na een paar weken kreeg hij al terug wat meer kracht in zijn achterpoten.

Ik geef Brutus een lagere dosering gluco omdat er ook gluco en chondroitine in spier support zit. Ik kan je trouwens een fysío/manueel therapeut van harte aan bevelen. Daar loop ik met Brutus, zij behandeld hem en geeft mij oefeningen voor thuis mee en dat werkt erg goed, moet ik zeggen!
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door