Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Hitam
Ehhh, dames, het is acupunctuur, je hebt er geen accu voor nodig. (tenzij het electroacupunctuur is natuurlijk) ;)
Door doubansluna
acupunctuur

Sorry spellingcontrole ontbreekt op dit forum...
Nou waar mij begonnen... komt ie...

Mijn luna met naaldjes ;-)

Afbeelding
Door Truus
Luna ligt er rustig bij en vindt het prima zo te zien, hoeveel behandelingen heb je laten doen?
Door doubansluna
ik ben in Mei begonnen met Luna bij Linda.
Eens in de 3 weken
Nu gaan we eens in de 5 weken.
Luna is zichtbaar veranderd. Vrolijker, enthousiaster, ze heeft niet meer van die enorme dipdagen..
Soms loopt ze nog wel eens slecht maar dan kunnen we wel normaal lopen.. Alleen met een minder enthousiaste hond.. Eerder hoefden we met een dipdag echt niet ver te gaan lopen.. dan was het een 500 meter en dan weer naar huis...

Waar ga je voor met je 2 honden?

Groetjes Debbie
Door *Monique
doubansluna schreef: ik ben in Mei begonnen met Luna bij Linda.
Eens in de 3 weken
Nu gaan we eens in de 5 weken.
Luna is zichtbaar veranderd. Vrolijker, enthousiaster, ze heeft niet meer van die enorme dipdagen..
Soms loopt ze nog wel eens slecht maar dan kunnen we wel normaal lopen.. Alleen met een minder enthousiaste hond.. Eerder hoefden we met een dipdag echt niet ver te gaan lopen.. dan was het een 500 meter en dan weer naar huis...

Waar ga je voor met je 2 honden?

Groetjes Debbie
Kay heeft op 3 plaatsen een hernia, en spondylose. Ze heeft op de previcox gestaan, waar ze nu inmiddels alweer 3 maanden vanaf is. Ze heeft 3 behandelingen gehad en ze loopt weer als een tierelier. Ook als ik wat meer gefietst of gewandeld heb. Ze krijgt chinese kruiden en ik geef haar groenlipmossel
Vienna is na de sterilisatie erg in haar gedrag veranderd, waar ze nu voor behandelt word, en ik ken mijn eigen hond niet terug. Ze is zo vooruit gegaan. En ze is in juni geopereert aan haar schouder. Ze had hier een goedaardige lipoom die wel snel groter werd, en de DA durfde het niet aan om haar er mee te laten lopen. Ze is met succes geopereerd maar heeft er wel een bult aan over gehouden. Ook hier word ze voor behandelt.
Ook had ze altijd last van haar oren (poedelkwaal!), en hier is ze nu 2 keer voor behandelt. Ze heeft nog nooit zulke mooie, rustige oren gehad!
Ik ben er vreselijk blij mee :)
Door doubansluna
je hebt inderdaad erg veel resultaat en ook erg snel!!!...

Ik merk wel dat Luna erg veranderd is qua gedrag maar dit wel na inmiddels bijna een jaar acupunctuur... 
Moet eerlijk zeggen dat ik wel zoiets heb van blijf ik wel resultaat/ verbetering zien?

Groetjes Debbie
Door hellenbanjerbo
banjer wordt ook door linda behandeld voor haar arthrose en spondylose. we hoeven nu nog maar 1 keer per 3 maanden. en banjer doet het hartstikke goed. ben dus hartstikke blij met linda.
Door hellenbanjerbo
vanaf april 2006. eerst veel frequenter maar nu is de periode tussen twee behandelingen al 3 maanden.               
Door doubansluna
ik ga dus nu nog 1x in de 5 weken met luna naar linda!
Tevreden ben ik absoluut!!!! dat wel.. ik vind het alleen dus de laatste tijd moeilijk om nog vooruitgang te zien...  aan de andere kant betekend dat dat ze stabiel is! en dat is ook al heel wat!
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door