Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
Ik ben toch bang dat je geen andere mogelijkheid hebt om haar gedrag te blijven monitoren. Daar zal je uit moeten opmaken of het werkt of niet.
Door Mevroi Kruim
En kruiden kun je ook overdoseren. Maar je moet wel erg je best doen bij de meeste. Valeriaanwortel is vlgs mij een uitzondering, dat is zelfs als dope geregistreerd bij paarden ;D
Door Aura
Kruimel schreef: En kruiden kun je ook overdoseren. Maar je moet wel erg je best doen bij de meeste. Valeriaanwortel is vlgs mij een uitzondering, dat is zelfs als dope geregistreerd bij paarden ;D
Mmmm jammie ;D
Maar 1 of anderhalve kop per dag, zou dat niet teveel zijn? Het is gewoon thee, dus het heeft niet uren staan trekken.
Door Mevroi Kruim
Nou, zolang je niet aan officiele sportwedstrijden mee wilt doen met je hond lijkt het me geen probleem om gewoon zoveel te geven dat ze duidelijk rustiger is. EN neem er zelf ook eentje ;D
Door Aura
Kruimel schreef: EN neem er zelf ook eentje
En bedankt... ;D
Heb ik trouwens al gedaan hoor, maar het is niet erg lekker om zo als thee te drinken...
Door Mevroi Kruim
Aura schreef: En bedankt... ;D
Heb ik trouwens al gedaan hoor, maar het is niet erg lekker om zo als thee te drinken...
Nee, zo'n valeriaanpilletje is makkelijker ;D
En, ben je nu heeeeeeel ruuuuuustig ? *ommmmmmmmm,ommmmmmmm*
Door Aura
Kruimel schreef: Nee, zo'n valeriaanpilletje is makkelijker ;D
En, ben je nu heeeeeeel ruuuuuustig ? *ommmmmmmmm,ommmmmmmm*
Ja hoor, maar dat komt door een griepje...
Trouwens, warme melk met rauwe honing werkt ook prima. Heerlijk, en je kan er erg lekker op slapen ;D
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door