Mijn laatste bericht in dit topic. Ten eerste wil ik jullie bedanken voor de lieve berichtjes want hell wat doet het pijn. Mijn eerste eigen hondje verliezen.
Ik voelde al een tijdje dat ze in de laatste fase zat, er waren momenten dat ik dacht, ze is afscheid aan het nemen...ik heb heel bewust dingen voor het laatst gedaan met haar. Toen in April opeens volop sneeuw viel hier heeft ze daar echt nog van genoten. Het universum heeft haar nog wat haasjes gegeven in de bergen (had hier nog nooit een haas gezien) waar ze dankzij de prednison nog even heerlijk achteraan heeft gerend.
Ik heb uitgepuzzeld waar duffy nou aan is overleden. Het brengt me ergens rust en ik wil het hier toch delen. Misschien helpt het ooit iemand.
Een aantal dagen voor vertrek dacht ik al dat ze wat slomer werd en vroeg ik me nog af of ik opnieuw met de ab zou beginnen.
Donderdag gaf ik voor het eerst het nieuwe ontwormingsmiddel, dat ging goed
Vrijdagavond, de avond voor vertrek ben ik haar uit het oog verloren in mn tuin en vond ik haar terug achter het huis vd buren. Die mensen hebben een restaurant en smijten alle resten achter hun tuin in het bos. Duffy weet dat...
Daarna werd ze niet lekker. Ik dacht dat het door de tweede dosis ontworming kwam.
Zaterdag onderweg naar Nederland gaf ze over in de auto. Daarna ging het wel weer.
Lekkere wandeling in Nederland gehad en' s avonds vlak na het eten ging het fout.
Mijn eerste ingeving was dus het ontworm middel.
Deze week kwam ik papieren tegen vd arts uit nancy, die hork daarin stond, en ik was dat echt vergeten, dat haar alvleesklier licht ontstoken was.
Toen vielen alle puzzelstukjes op zn plek. Een grote hoeveelheid vet eten + ontworm+ prednison voor een alvleesklier is geen goede combi. De symptomen kloppen ook precies, ze liep echt krom vd buikpijn, had hoge koorts, ze was in shocktoestand... dit klopt gewoon.
En duffy die zichzelf doodvreet... ja dat is duffy. Het klopt...
Duffy was mijn alles, mijn grote steun en toeverlaat en oh wat mis ik haar.
Maar ik heb nog een hond en ik ga verder in dat topic
Nogmaals iedereen bedankt