Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Aura
Ik ben nu wel behoorlijk enthousiast geworden over Bach Bloesems. Bij Sita merk ik heel langzaam wat verschil, als ik goed kijk (maar ja, ze krijgt de nieuwe combi pas sinds zaterdag), en bij mezelf merk ik nogal veel verschil sinds zaterdag (ik gebruik het nu zelf ook).
Het lijkt me geweldig als ik andere honden en mensen er ook mee kan helpen, maar ik ga nu natuurlijk niet zomaar adviseren. Ik heb alleen nog maar dat boekje van Bianca Uittenbogaard gelezen....

Heeft iemand hier ervaring met een cursus over Bach Bloesem?
Wat houdt het ongeveer in? En wat kan je ermee? Kan je bijvoorbeeld ook adviseur worden oid of moet je dan nog een paar andere cursussen hebben voor bv. gedragstherapie?

Ik wil het nog niet meteen doen, want voorlopig ben ik nog heel druk met m'n eigen opleiding (leuke combinatie trouwens want ik studeer psychologie). Maar als ik eens geld en tijd over heb, dan lijkt het me erg interessant....
Door Supermax
Hoi,
Volgens mij geeft Bianca Uittenbogaard ook cursussen (maar weet het niet zeker, ze heeft wel een website) en de Sorag akademie verzorgt ook dit soort cursussen (www.sorag.nl )
Hoop dat je hier wat aan hebt:).
Door Hitam
Dieneke Lasschuit, die bij mij in de winkel heeft gewerkt en nu voor zichzelf is begonnen in Zaandam, geeft ook een cursus Bach bloesems. Het is nu een 2-daagse introductiecursus en het krijgt nog een vervolg.
Telefoonnummer: 06-24220912
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door