Toen ik gisteren nog wat meer informatie aan het opzoeken was kwam ik op informatie van propolis uit. Ons Nena regaeert héél goed op de propoliszalf die ik soms gebruik om wondjes bij haar te verzorgen of blaasjes. Maar nu zag ik dat je dat ook in druppelvorm kan kopen en wat ik nog interessanter vond om te lezen: "Werkt tegen allergieën. Er is een bio-flavonoïde in propolis dat de histamine in het bloed doet dalen. Histamine is verantwoordelijk voor allergiereacties. "
Is er iemand die hier meer over weet? Zoals misschien nog geweten zijn we der achter gekomen dat Nena allergisch is voor grasachtigen , huisstofmijt en vlo in die volgorde. ze krijgt nu wel al de Puur pollen maar omdat ze zo goed op de propoliszalf reageert zou ik wel durven proberen om er ook propolis in druppelvorm bij te geven als dat zinnetje inderdaad zou kloppen. En kan dat dan onschadelijk langere tijd gebruikt worden, mag die histamine zolang onderdrukt worden??
Iemand die het al geprobeerd heeft, die resultaten heeft ...alle informatie is welkom.