we hebben heel erg getobt een paar weken!

mei -li had complicaties na de operatie ! ze kreeg nabloedingen,ook thuis ..na een week ongeveer ,met spoed een echo laten maken ..het was niet goed ! de eierstokstomp was erg vergroot een deze was de boosdoener van de bloedingen ,ik moest haar een week medicijnen geven en dan terugkomen ,het bloedverlies bleef ,dus ik was erg bang voor een nieuwe operatie ! maar na een week een nieuwe echo gemaakt en de eierstokstomp was gelukkig gekrompen !!!! dus gelukkig hoefde ze niet weeeer een keer geopereerd te worden ! was echt een opluchting !
toevallig gisteren nog even op contole geweest en voor de zekerheid nog een echo gemaakt en alles was in orde ....
wat betreft haar jeuk ....haar vachtje is nu echt supermooi ! wel loopt ze nog de hele dag met een comfy cone om haar hoofd sinds de operatie ,eerst om het bijten aan de wond te voorkomen ,maar daarna heb ik hem om laten houden om haar huid te laten genezen ...de afgekloven pootjes ! en kaalgekrabde oortjes ! ,dit is nu allemaal weer heel mooi behaard ::)ze is echt weer knap !! wel met ondersteuning van nu 4 weken antibiotica ..en nu nog 3 weekjes antibiotica en dan weer een contole afspraak voor haar huid ,de arts heeft erg goede hoop toen hij haa gisteren zag !
waarschijnlijk hebben de middeltjes van Hella Mentjox hier ook voor een heel groot deel aan meegeholpen ,ik ben wel blij dat we de goede richting op gaan

maar hoe gaat het nu met Jaia ??? en wat gebruik je allemaal op dit moment voor medicijnen/middeltjes ??
heel veel beterschap voor Jaia ! en groetjes
chrissie en mei-li