Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
Goed plan. Hij leert in dat boek dat Chlorella geen supplement is. Maar voedsel. Super voedsel. Joh, ik neem gerust een hand van 40 pillen tegelijkertijd in. Je hoeft daar niet bang voor te zijn. Ik heb overigens ooit (heel lang geleden) aan Ron Fontaine (van chlorella-alg) gevraagd of chlorella niet teveel eiwit en vitamine A bevat. Hier zijn reactie:

"Lizzy, chlorella bevat geen vitamine A maar beta-caroteen (pro vitamine A) dat je lichaam naar gelang kan omzetten in Vitamine A. Verder zit in alles eiwit en praten bij chlorella om de halve hoeveelheid. Een ei bevat bijv. al snel 15-20 gram eiwit. 2 schepjes chlorella (1.5 - 2gram) maar 0.75 tot 1 gram dan dus bijna niets".
Door MarijeEnBoomer
Ik merk dat hij vriendlief ziet dat vers heel veel goeds doet voor Boomer en wil ook absoluut niet terug naar br*k maar elk jaar enten, 4 keer per jaar ontwormen, elke maand een vlooienpipet etc. , dat gaat er maar moeilijk uit. Ik merk dat ik het soms ook lastig uitleggen vind waarom iets wel of niet nuttig is. Had ik gister bij de da ook toen ze vroegen waarom ik geen PI wilde laten enten. Sta dan echt even met m'n mond vol tanden. Terwijl ik heel goed weet waarom ik het niet wil  :-\
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door