Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Nyncke
Kan me alleen maar aansluiten bij, zoek een goede therapeut als je met bachbloesem wil gaan werken.
Maar je zou misschien eens kunnen denken aan T-touch.
Door EllenL
Hi Joke,
mocht de wild oat niet de resultaten geven die je wil: waar woon je ongeveer, misschien dat ik dan wel iemand weet die je verder kan helpen met bach of inderdaad bijvoorbeeld TTouch!
(ik ben nu laatstejaars natuurgeneeskunde voor dieren in Meppel dus ik weet wel vast wat mensen te bedenken, of misschien blijkt Bianca bij je in de buurt te wonen ;))
Groetjes,
Ellen
Door Joke I
Ik woon tussen Drachten en Groningen. De wild oat lijkt wel iets resultaat te hebben op het punt, dat ik iets beter contact met hem krijg. Maar dat is maar van korte duur....hier sta ik voor een dilemma, want hoeveel kan ik van hem verwachten. Dat is natuurlijk moeilijk in te schatten. Maar ik ben ook pas een weekje bezig, dus ik ben wel heel positief gestemd :D :D
Maar namen en adressen zijn altijd welkom, want ik heb al een volgend "geval" hier rondlopen. Hihihii, nu zie dat Bach iets kan doen voor een jonge hond, moet het zeker ook iets kunnen doen voor een oudere hond die totaal in zijn eigen wereld verkeerd en heel veel slaapt en niet te porren is. Maar eerst dit maar even.
Bedankt tot zover iedereen voor het meedenken :bigarmhug: :bigarmhug:
Door Alithia
Joke I schreef: De wild oat lijkt wel iets resultaat te hebben op het punt, dat ik iets beter contact met hem krijg. Maar dat is maar van korte duur....hier sta ik voor een dilemma, want hoeveel kan ik van hem verwachten. Dat is natuurlijk moeilijk in te schatten. Maar ik ben ook pas een weekje bezig, dus ik ben wel heel positief gestemd :D :D
Hoi Joke,

Gemiddeld duurt het wel een week of twee voordat je de eerste voorzichtige resultaten ziet. Dus als je hond na een weekje al veranderingen laat zien is dat heel mooi! Gewoon nog even doorgaan!

Enneh, ik woon niet bij je in de buurt, maar dat geeft niet, je kunt ook bellen!

Groetjes,

Bianca
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door