Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Angelique
Ine schreef: Die korrels zijn heel klein. Het is dus ook verdomd moeilijk, om te controleren, of hij doorgeslikt is! ::)
Ze blijft dus zitten op de plek waar die gegeven is en de vloer rondom haar voel ik na op die korrel. :-[
Ze heeft er nu 2 op.vandaag nog 1 en dan gaan we over op 2 per week.
Dat is ook niet zo spannend hoor, want die korrel lost zo snel op dat als je 'm op de tong legt dat die zo weg is. Vandaar ook dat je ''m niet mag aanraken.

Sterkte met Kaat. :-*
Door Ine
Angelique schreef: Dat is ook niet zo spannend hoor, want die korrel lost zo snel op dat als je 'm op de tong legt dat die zo weg is. Vandaar ook dat je ''m niet mag aanraken.

Sterkte met Kaat. :-*
Met Kaat merk ik al iets verschil, ze is niet meer zo hyper, als ik beweeg en loopt me niet meer na!
Ze houdt me nog wel goed in de gaten, maar het ergste is/lijkt eraf.

Vandaag dus alvast de spullen ingeleverd bij de da voor een kleur (vetgen) test.
Morgen bloed prikken en opsturen.
Door margreet
Ine schreef: Met Kaat merk ik al iets verschil, ze is niet meer zo hyper, als ik beweeg en loopt me niet meer na!
Ze houdt me nog wel goed in de gaten, maar het ergste is/lijkt eraf.

Vandaag dus alvast de spullen ingeleverd bij de da voor een kleur (vetgen) test.
Morgen bloed prikken en opsturen.
Spannend en fijn dat ze iets minder nerveus is. :-*
Door Ine
Onze Kaat is weer onze Kaat! Die drukke hittepetit ;D
Haar nerveuze gedrag is weg, maar ik blijf nog wel 2x per week die granule geven.
Ik zal het ook zeker meenemen, als ik weer naar Duitsland ga!

Tannetje, dank je voor je hulp!!! :-* :-* :-*
Door Hitam
Geweldig!
Als het goed gaat mag je wel stoppen hoor, je kunt ook te veel geven namelijk, dan krijg je
hetzelfde gedrag weer terug.
Door Ine
Hitam schreef: Geweldig!
Als het goed gaat mag je wel stoppen hoor, je kunt ook te veel geven namelijk, dan krijg je
hetzelfde gedrag weer terug.
Oh jee, en dat wil ik dus niet. :o
Dan geef ik deze week nog 1 en dan stop ik.
Wel zal ik het altijd bij de hand houden, net als traumeel, voor het geval ze weer zo extreem reageert.
Door Hitam
Ine schreef: Oh jee, en dat wil ik dus niet. :o
Dan geef ik deze week nog 1 en dan stop ik.
Wel zal ik het altijd bij de hand houden, net als traumeel, voor het geval ze weer zo extreem reageert.
Lijkt me een strak plan!
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door