Aangezien ik niet echt een ster ben in het zoeken op internet probeer ik het op deze manier.
Weet iemand wat bovenstaande is en waarom het gebruikt wordt ?
Groetjes,
Jolanda
Moderator: Lizzy
JolandaB schreef: Hahahaha, zover was ik ook al.daar zou ik dus niet aan beginnen om mijn hond 5 dagen vol te spuiten met troep om zijn sperma op te sturen
Het is de bedoeling dat er sperma van onze hond opgestuurd wordt naar Nieuw Zeeland en nu las ik in de papieren dat de hond 5 injecties met dit middel moet krijgen ( 5 dagen achter elkaar ). Natuurlijk wil ik graag weten wat dit voor spulletje is .
JolandaB schreef: Hallo , ik denk zelf ook dat het een antibioticum is. Het is in ieder geval geen sperma verdunnerwant dan zou het sperma maar 3 dgn houdbaar zijn.Ik vind elke antibiotica die niet noodzakelijk is schadelijk.
Ik vindt het nogal een eer dat ze vanuit Nieuw Zeeland belangstelling hebben voor mijn hond. Het beest heeft nog nooit een kuurtje van het een of ander gehad en is dus verder kern gezond. Ik vindt het best het overwegen waardom hieraan mee te werken. Mocht het middel eventueel schadelijk kunnen zijn voor mijn hond dan ben ik er natuurlijk snel klaar mee.
Gr. Jolanda
sylvia schreef: daar zou ik dus niet aan beginnen om mijn hond 5 dagen vol te spuiten met troep om zijn sperma op te sturen1 spuit vind ik al te veel als het niet hoeft![]()
JolandaB schreef: Ik weet nog niet precies wat het allemaal inhoudt en ik kan me nu wel druk gaan maken terwijl dat misschien wel niet nodig is. Ik maak binnenkort een afspraak zodat ik me goed kan laten informeren.Volgens mij ben je hier op Bp al genoeg geinformeerd
Gr. Jolanda
JolandaB schreef:Jaja
Mocht het middel eventueel schadelijk kunnen zijn voor mijn hond dan ben ik er natuurlijk snel klaar mee.
Gr. Jolanda